بازدید 10013

انتقام کارگر اخراجی با فیلم سیاه

کد خبر: ۷۶۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 05 January 2018

کارگر اخراجی شرکت لبنیاتی برای انتقام از کارفرمایش دست به انتقامگیری عجیبی زد. او زنی را اجیر کرد تا با تهیه فیلم سیاه از مدیر شرکت اخاذی صد میلیون تومانی کند که ناکام ماند.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه 13 دادیاری دادسرای جنایی کرج از زنی به اتهام تهیه فیلم سیاه به قصد اخاذی صد میلیون تومانی شکایت کرد.

شاکی به قاضی میرعشقی گفت: مدیر یک شرکت لبنیاتی در اطراف کرج هستم. چند هفته پیش زنی جوان با شماره تلفن همراهم تماس گرفت و با ادعای این که خانواده‌اش بیمار هستند و دچار مشکلات مالی است از من خواست به او کمک کنم. ارتباط تلفنی‌مان ادامه داشت تا این که او مرا فریب داد و به خانه‌اش دعوت کرد. زن جوان به طور مخفیانه اقدام به فیلمبرداری از رابطه‌مان کرده بود. روز بعد او با من تماس گرفت و بخشی از آن فیلم سیاه را برایم ارسال کرد و با تهدید از من خواست تا ساعت 11 صبح روز بعد صد میلیون تومان پول برایش تهیه کنم.

شاکی ادامه داد: زن شیاد اعلام کرد روز و مکان تحویل پول را اطلاع می‌دهد، در غیر این صورت این فیلم را علاوه بر این که برای خانواده‌ام ارسال می‌کند، میان کارکنان شرکتم و نیز در تلگرام منتشر می‌کند و آبروی مرا می‌برد و اعتبار کاری‌ام را به خطر می‌اندازد. نمی‌دانم باید چه کنم، اگر پول را نپردازم او زندگی و کارم را به خطر می‌اندازد.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات در دستور کار ماموران پلیس فتای استان البرز قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری زن اخاذ آغاز شد تا این که ماموران از شاکی خواستند در محل ملاقات با زن اخاذ حاضر شود. او پذیرفت و در اطراف کرج به ملاقات آن زن رفت. این در حالی بود که ماموران آنجا را محاصره کرده بودند و زمانی که دختر جوان برای گرفتن صد میلیون تومان به محل قرار با شاکی آمده بود، شناسایی و از سوی پلیس بازداشت شد.

متهم زن با انتقال به پلیس فتای استان البرز، اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد و مدعی شد تا به حال شاکی را ندیده و شاکی وی را به اشتباه گرفته است.

تحقیقات از زن جوان ادامه داشت تا این که او زمانی که متوجه شد بزودی روانه زندان می‌شود و پلیس و مرجع قضایی مدارک محکمه‌پسندی در ارتباط با جرایم وی دارند، سکوت خود را شکست و به اخاذی سیاه و فیلمبرداری مخفیانه از شاکی اعتراف کرد.

متهم زن به افسر تحقیق گفت: من به دلیل اختلاف‌هایی که با شوهرم داشتم از او مدتی پیش جدا شده‌ام و به تنهایی زندگی می‌کنم. چند ماه پیش به طور اتفاقی پسری را که قبل از ازدواج به من علاقه‌مند بود، از طریق اینستاگرام پیدا کردم و بعد از آن همدیگر را ملاقات کردیم. در جریان رفت و آمدهایی که با هم داشتیم او اعلام کرد قصد انتقامگیری از مردی را دارد، بنابراین از من خواست به او کمک کنم.

وی افزود: او مرا برای این اخاذی اجیر کرد. شماره تلفن شاکی را به من داد که من با او حرف زدم. او را به هر بهانه‌ای بود فریب داده و به خانه‌ام دعوت کردم. با گوشی تلفن همراه که مخفیانه در اتاق کار گذاشته بودم، از او 4 دقیقه فیلم سیاه تهیه کردم و قرار شد با تهدید به انتشار این فیلم از او اخاذی کنم.

متهم زن ادامه داد: نمی‌دانستم او با چه انگیزه‌ای می‌خواهد از شاکی انتقام بگیرد. قرار بود با گرفتن صد میلیون تومان، خانه‌ای را در تهران رهن کنم و خودرویی بخرم.

با اعتراف این زن، مردی که او را برای اخاذی سیاه اجیر کرده بود، تحت تعقیب پلیس فتا قرار گرفت و بازداشت شد.

مرد جوان به افسر تحقیق گفت: من کارگر شرکت شاکی بودم. مدتی پیش از او خواستم حقوقم را بیشتر کند، اما او می‌گفت چون سابقه کاری‌ات کم است این کار امکان‌پذیر نیست. بعد هم با هم درگیر شدیم و مرا اخراج کرد. به دنبال راهی بودم تا از او انتقام بگیرم تا این که با کمک عشق قدیمی‌ام از او انتقام گرفتم. نقشه‌ام خوب پیش رفت، اما شکایت او باعث شد، پلیس وارد ماجرا شود و دستگیر شوم.

پس از اعتراف دو متهم، برای آنها قرار قانونی صادر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر