بازدید 2092

ارتش سوریه رویاهای رژیم صهیونیستی را در جنوب سوریه بر باد داد

ارتش سوریه با دستاوردهای چشمگیر خود در محور جنوب غرب دمشق-قنیطره رویاهای رژیم صهیونیستی را برای ایجاد منطقه حائل تحت کنترل تروریستها بر باد داد.
کد خبر: ۷۶۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹ 03 January 2018

ارتش سوریه با دستاوردهای چشمگیر خود در محور جنوب غرب دمشق-قنیطره رویاهای رژیم صهیونیستی را برای ایجاد منطقه حائل تحت کنترل تروریستها بر باد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سانا گزارش داد: ارتش سوریه دستاورد راهبردی جدیدی در محور جنوب غرب دمشق-قنیطره به دست آورد و آن بازپس گیری کامل بلندی های راهبردی الحمر واقع در شرق حضر در حومه قنیطره در جنوب سوریه است.

ارتش سوریه سال جدید را با گشودن یکی از پیچده ترین پرونده های جنگ با تروریسم در امتداد جغرافیای سوریه شامل پاکسازی غوطه غربی در حومه جنوب غربی دمشق آغاز کرد و بر بلندی های الحمر مسلط شد تا رویاهای دشمن صهیونیست برای ایجاد منطقه حائل تحت کنترل گروههای تروریستی و تکفیری وابسته به آن را بر باد دهد.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه پرچم این کشور را بر بلندترین ارتفاعات الحمر به اهتزاز درآورد و مواضع خود را در این بلندی های استراتژیک واقع در شرق شهرک حضر که طی سالیان گذشته در کنترل تروریستها بود و آنها از این مناطق به حملات خمپاره ای و راکتی روی می آوردند، تثبیت کرد.

ارتش سوریه طی سه ماه گروههای تروریستی را به تسلیم و تن دادن به شروط ارتش سوریه برای تحویل سلاح های سنگین و ترک منطقه وادار کرد. این مناطق از سوی ارتش سوریه به عنوان منطقه امن با مین زدایی آن تبدیل می شود تا ساکنان آن بازگردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر