بازدید 6192

آتش‌سوزی در عمارت باغ شاهزاده ماهان

کد خبر: ۷۶۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹ 03 January 2018

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از مهار حریق خبر داد و عنوان کرد: طبقات زیرین عمارت شاه‌نشین باغ شاهزاده ماهان روز گذشته دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، «محمدمهدی افضلی» با تایید خبر آتش‌سوزی در باغ شاهزاده ماهان گفت: طبقات زیرین عمارت شاه‌نشین باغ شاهزاده ماهان روز گذشته دچار حریق شد.

وی علت حریق را سهل‌انگاری بهره‌بردار دانست و اظهار کرد: بهره‌بردار متاسفانه در زمان ترک محل کار برق بخاری برقی را قطع نکرده که این مهم باعث آتش‌سوزی شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از مهار حریق خبر داد و خاطرنشان کرد: طبقات زیرین عمارت شاه‌نشین باغ شاهزاده به بهره‌بردار برای ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و کافه کتاب واگذار کرده بودیم.

وی با بیان این‌که در اثر این آتش خساراتی به ساختمان شاه‌نشین باغ شاهزاده ماهان وارد شده است، تصریح کرد: خسارات زیادی نیز به بهره‌بردار وارد شده است اما خوشبختانه این مکان از سوی بهره‌بردار بیمه بوده است و بیمه خسارات منقول و غیرمنقول را پرداخت می‌کند.

افضلی خبر وختن درختان باغ شاهزاده را تکذیب کرد و افزود: به درختان کهنسال باغ شاهزاده در این آتش‌سوزی آسیب وارد نشده است، همچنین با مهار سریع آتش، به طبقات فوقانی عمارت شاه‌نشین باغ شاهزاده ماهان آتش سرایت نکرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر