بازدید 4099
۳
ادعای منصور برزگر

از داخل ایران علیه کشتی به IOC گزارش داده‌اند!

کد خبر: ۷۶۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 01 January 2018

 پیشکسوت کشتی ایران و عضو شورای فنی فدراسیون از جدی بودن خطر تعلیق ورزش کشور توسط کمیته بین المللی المپیک خبر می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد تعطیلات سال نوی میلادی باعث شده تا رسیدگی به پرونده کشتی ایران در کمیته اخلاق اتحادیه جهانی کشتی به تاخیر بیفتد. یکی از نامداران کشتی ایران که خودش سابقه سرمربیگری تیم ملی را دارد و این روزها هم در شورای فنی تیم های ملی عضو تاثیرگذاری است، معتقد است خطر تعلیق برای کل ورزش ایران احساس می شود.  منصور برزگر از انتخاب رسول خادم به سرمربیگری تیم ملی هم دفاع کرد.

 گزینه ای جز خادم نداشتیم

با تصمیم اعضای شورای فنی رسول خادم برای ۶ ماه به عنوان مسئول فنی تیم معرفی شد. در این مدت چند نفر برای سرمربیگری مدنظرمان بودند؛ اما خواسته هایی داشتند و تضمینی هم بابت نتایج نمی دانند. با توجه به این ماجرا فعلا گزینه ای جز خادم نداشتیم و او تا بعد از مسابقات انتخابی سرمربی هست تا ببینیم که چه پیش می آید.مربی در ایران زیاد داریم که هر کدام از آنها باید آزمایش شوند. اگر فردی را در حد رسول خادم داشتیم که در این مدت انتخابش می کردیم. باور کنید خادم هم راضی نیست که با این همه مشغله در تیم ملی باشد؛ اما اگر کشتی زمین بخورد، او باید پاسخگو باشد. اینکه شاخصه هدایت تیم ملی در یک مربی باشد، مهم است.

 چرا کی روش را برای فوتبال آوردیم؟

زمانی ما رفته بودیم در روسیه مربی شاخص بیاوریم که آنها گفتند آن چیزی که شما می خواهید را ما هم می خواهیم. در واقع فقط ایران نیست که در این زمینه کمبود دارد. در همین رشته فوتبال چرا رفتیم و با وجود این همه مربی ایرانی، کی روش را آوردیم؟ به هر حال محمد طلایی مربی خوبی است؛ اما دیدید که در مسابقات جهانی نتوانست کنار تشک مدیریت خوبی کند.

 صهیونیست ها در IOC هم نفوذ دارند

فعلا که بحث مهم برای کشتی ما انتخاب سرمربی نیست. باید ببینیم که تعلیق می شویم یا خیر و بعد از آن به فکر آینده باشیم. این یک مساله کلی برای ورزش ایران است و باید قبول کنیم که صهیونیست ها لابی خوبی در سطح جهانی دارند. آنطور که من می دانم حتی در کمیته بین المللی المپیک(IOC) هم نفوذ کرده اند و علیه ایران تصمیم گیری می کنند. نمی توانیم منکر این مساله شویم و باید به فکر مقابله با این موضوع باشیم.متاسفانه برخی افراد از داخل برخی اتفاقات را به نهادهای بین المللی ورزش گزارش کرده اند. مثلا اینکه مسئولان از علیرضا کریمی به خاطر کشتی نگرفتن با نماینده رژیم صهیونیستی تجلیل کردند، به صورت کامل به کمیته بین المللی المپیک گزارش شده و پرونده ما روی میز آنهاست. فکر می کنید در ایران دشمن نداریم؟ تمام پرونده هایی که از ۱۵ سال قبل در این زمینه بوده، در IOC باز شده و خطر بیخ گوش ماست.

 بابت خطر تعلیق هشدار می دهم

اگر واقعا کشتی درگیر پرونده تعلیق شود، مطمئن باشید چون موضوع در سطح کمیته بین المللی المپیک پیگیری می شود، کل ورزش ایران تعلیق خواهد شد. من به عنوان کسی که ۵۵ سال عمرم را در کشتی و ورزش گذاشتم، هشدار می دهم و اعلام خطر می کنم. مگر در بحث دیپلماسی از روس ها بالاتر هستیم؟ ندیدید که در وزنه برداری و چند رشته دیگر حتی پوتین هم نتوانست کاری برای روسیه بکند و آنها از المپیک و مسابقات جهانی کنار رفتند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آقای برزگر توهم توطئه داری؟؟؟؟
برخی افراد از داخل برخی اتفاقات را به نهادهای بین المللی ورزش گزارش کرده اند!!!!!!
تجلیل مسئولان از کشتی گیر باغیرت ما مخفیانه نبود.همه دیدند دشمنامون هم کور که نیستند چشم دارن می بینن...
تا کی با چوب تهمت و توهم توطئه خودی ها و داخلی ها رو باید زد؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای برزگر توهم توطئه داری؟؟؟؟
وقتی از فلسطینی هم فلسطینی تر شدیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار