بازدید 18261

محرومیت بازیکن مشهور تیم پرطرفدار به دلیل مصرف شیشه

این بازیکن پیش از این نیز رفتارهای خلاف امنیت عمومی انجام داده بود که مدیرعامل محترم آن زمان نیز همین شیوه را برای حفظ بازیکنش در دستور کار قرار داده بود.
کد خبر: ۷۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۷ 06 December 2009
بازیکن یکی از تیم‏های پرطرفدار در حالی به دلیل برخورد زننده که به عرف فوتبال ایران تبدیل شده، با برخورد انضباطی روبرو شد که منابع موثق اعمال این محرومیت را به دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی توسط این بازیکن پیش از حضور در آخرین بازی‏اش ذکر می‏کند اما برای حفظ آرامش تیم و بهره‏گیری از توانمندی این بازیکن، منشور اخلاقی به خوبی توسط باشگاه رعایت می‏شود!

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ این روزها در حالی موج خبرنگاران منتسب به جریان سکولار داعیه‏دار حمایت از برخی چهره‏های فاسد و تلاش برای حذف کلی منشور اخلاق در عوض اصلاحش هستند که واقعیت‏های فوتبال نشان می‏دهد، لزوم حفظ چنین ساز و کاری با قدری تغییر زاویه و اصلاح چند ماده از این قانون یک ضرورت غیرقابل انکار است.

در اوج کنش و واکنش برای خروج منشور اخلاقی از گردونی اجرایی و در چند هفته اخیر، یکی از بازیکنان مشهور که در فوتبال به رفتارهای غیراخلاقی شهره است، با محرومیت‏هایی به واسطه رفتارش مواجه شد که با توجه به لوث شدن مسائل اخلاقی در مستطیل سبز ایران و وقوع مکرر این رفتارها، قدری غیرطبیعی به نظر می‏رسید و در نهایت نیز مشخص شد، انگیزه دیگری در پس این محرومیت بوده که باعث شده بازیکن یاغی نیز سکوت کند و اعتراضی به محرومیتش نداشته باشد.

بر همین اساس بررسی مقدماتی مشخص ساخت، این بازیکن پیش از یک دیدار حساس برای تیمش دست به مصرف ماده مخدر صنعتی شیشه زده بوده و علی الظاهر رفتارهای غیرطبیعی‏اش نیز بی ارتباط با مصرف این مواد نبوده که مدیرعامل باشگاه برای کاهش فشار وارده جهت کنار گذاشتن کلی این بازیکن، وی را با محرومیت مقطعی مواجه ساخته است. این بازیکن پیش از این نیز رفتارهای خلاف امنیت عمومی انجام داده بود که مدیرعامل محترم آن زمان نیز همین شیوه را برای حفظ بازیکنش در دستور کار قرار داده بود.

با این تفاسیر تنها باید یک پرسش مطرح کرد؛ هنگامی که مدیران ارزشی باشگاه‏های فوتبال برای حفظ چنین بازیکنانی نزد هر مسئولی ریش گرو می‏گذارند و پس از هر اتفاقی، آنگونه که مصطلح است دست به ماله‏کشی می‏زنند، چگونه می‏توان اجرای منشور اخلاقی را به باشگاه‏ها سپرد و حتی ذره‏ای امید به برخورد باشگاه‏ها با بازیکنان خاطی داشت و دل به دلسوزی مسئولان نه چندان مسئول بست؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
تو رو خدا از منشور اخلاقي پشتيباني كنيد تا اخرين شانس مبارزه با كثافتكاري در فوتبال بي درو پيكر ما از بين نره.
باید اسمشم بگید تا واسه بقیه عبرت بشه!
من که میتونم حدس بزنم کیه؟!!!!!
من که مردم فضولي. حد اقل يه جوري مي نوشتيد غير مستقيم مي فهميديم.
آخه پس كي اين كثافت كاري تو فوتبال ما پايان ميگيره
اقا من یکی از طرفداران منشور اخلاقی هستم
شما تابناکی ها هم لطفا از دفاع جانانه تان دست بر ندارید
لطفا نام این بازیکن را فاش کنید تا همه بدانند
همه ي فوتباليست ها رو بايد تربيت كرد چون وقتي به يك جايي ميرسند ظرفيت شو ندارن و اين طوري ميشن.واقعاً وضع فوتباليست هاي ما افتضاحه چون بعضي هاشونو نميشه تشخيص داد دخترن يا پسر.
بازم مثل همیشه شیشه برنده می شه!
من خوده شیشه ام .
در آخر به جمله یکی از بزرگان اشاره میکنم که فرموده: شوشه نکش مادر عملی میشی آخر
اینو که میتونن راحت ثابت کنن اگه راست میگن.
با سلام/آفرین بر سایت تابناک و دست مریزاد
تو را خدا تا جایی که میتوانید جلوی این ورزشکاران متخلف را بگیرید
ش نیستش؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی