بازدید 5814

سماجت عجیب یک گزارشگر دوشغله برای ادامه ریاست درفدراسیون

انتخابات فدراسیون هاکی در حالی فردا برگزار خواهد شد که با وجود هشدار سازمان بازرسی کل کشور و آیین نامه جدید انتخابات فدراسیون های ورزشی، باز هم رئیس قدیمی و بازنشسته این رشته در آن مدعی اول است.
کد خبر: ۷۵۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 26 December 2017

ریاست یک مجری ورزشی بر یک فدراسیون در حالی که هیچ تخصص و سررشته ای از آن ندارد، محصول تفکرات پوپولیستی دولت های هشتم و نهم بود و از آنجا که رشته هاکی در ورزش ایران جایگاه کلیدی و مهمی ندارد و از اقبال عمومی چندانی برخوردار نیست، این میراث و این سنگ بنای غلط تا به امروز باقی مانده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مجری و گزارشگر ورزشی سالهای دور و نزدیک صداوسیما قصد خداحافظی با این کرسی را ندارد و فعلاً تنها با گزارشگری فوتبال خداحافظی کرده و همچنان مجری‌گری و ریاست برفدراسیون را ادامه می‌دهد چرا که در انتخابات اخیر که قرار است در هفته جاری و 6دیماه برگزار شود، بازهم ثبت‌نام نموده است.

سماجت عجیب یک گزارشگر دوشغله برای ادامه ریاست درفدراسیون

شفیع که نیروی رسمی صداسیماست، مدعی است که مدرک ایثارگری و سابقه حضور در جبهه را دارد و می‌خواهد از این تبصره برای ادامه حضورش در فدراسیون استفاده کند که البته دارای ابهامات زیادی است و مشخص نیست فردی که در زمان جنگ مجری برنامه‌های ورزشی صداوسیما بوده چطور و با چه عنوانی در جبهه‌های حق علیه باطل خدمت کرده است؟ در خط مقدم بوده و به عنوان رزمنده حضور یافته یا گزارشگر؟ گزارشگری در چه منطقه و چه ژانری؟ و بسیاری ابهامات دیگر و اینکه برای فدراسیونی که بخش اعظم جامعه هدفش جوانان پرشور و پرانرژی هستند، چه اصراری به ادامه حضور یک مدیر پیر و بازنشسته وجود دارد؟ آن هم پس از چندین دوره متوالی!

آیا گزارشگری فوتبال سخت است یا مدیریت یک فدراسیون که بهرام شفیع به این نتیجه رسیده دیگر توانی برای اولی ندارد اما برای دومی همچنان توانمند و سرشار از انرژی است! اتفاقی که سبب شده رشته هاکی با وجود همه استعدادها و ظرفیت هایی که وجود دارد، بازنشسته شود! ضمن اینکه هنوز جنجال‌های برگزاری انتخابات چهارسال پیش از خاطر اهالی هاکی پاک نشده که در همان سال هم نماینده سازمان بازرسی معتقد بود که حضور شفیع در انتخابات غیرقانونی است و حتی به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد اما در عین شگفتی، انتخابات برگزار و بهرام شفیع چهارسال بر مسند فدراسیون تکیه زد.

بنابراین در شرایط فعلی که در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون هاکی هستیم، لازم است هم سازمان بازرسی و هم وزارت ورزش با جدیت بیشتری در این خصوص ورود کرده و اجازه ندهند همچنان شاهد دورزدن قانون و حضور نیروهای بازنشسته در فدراسیون ها باشیم و امیداست تا با اجرای دقیق قانون پس از سالها شاهد حضور چهره ای جدید و با برنامه های جدید بر مسند ریاست فدراسیون هاکی باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار