بازدید 7018
گزارش بازی

مورچه اتمی دقیقه90 رکورد و دوامتیازپرسپولیس رامنفجرکرد

پرسپولیس با این تساوی با ۳۷ امتیاز از ۱۶ بازی کماکان صدرنشین لیگ برتر است و تیم فولاد خوزستان هم با نتیجه‌ای که در بازی امروز به دست آورد با ۲۸ امتیاز کماکان در رده سوم قرار دارد.
کد خبر: ۷۵۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 24 December 2017

حملات بی امان فولاد برای فرار از شکست بالاخره در دقیقه 89 جواب داد و پاس گل صابر حردانی را زهیوی به گل تبدیل کرد تا دو تیم به تقسیم امتیازات راضی شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که توانست نیم فصل اول لیگ هفدهم را با فاصله هفت امتیازی نسبت به جدی‌ترین تعقیب کننده خود به پایان برساند در سخت‌ترین بازی خارج خانه خود در ابتدای نیم فصل دوم مقابل فولاد احیاشده و پرمهره به میدان رفت و با ارایه یک بازی تدافعی در دقایق پایانی گل تساوی را پذیرفت و به تساوی بسنده کرد. 

فولاد خوزستان:حامد لک. عبدالله کرمی. ایوب والی . پیمان شیرزادی . عبدالله ناصری ( 72 صابر حردانی ). فرزاد جعفری . سینا مریدی . اصغر عاشوری . ایمان مبعلی(57 حسن بیت سعید). رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا ( 66 امیر زلیکانی ).  

سرمربی: سیروس پورموسوی

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند. سیدجلال حسینی. شجاع خلیل زاده . محمد انصاری . صادق محرمی .کمال کامیابی نیا . محسن ربیع خواه .  محسن مسلمان ( 64 بشار رسن ) . فرشاد احمدزاده ( 72 شایان مصلح ) . علی علیپور ( 77 سیامک نعمتی ) و گادوین منشا

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

مورچه اتمی دقیقه90 رکورد و دوامتیازپرسپولیس رامنفجرکرد

دقیقه 2: مهدی رحیم‌زهیوی از روی یک ضربه ایستگاهی قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که توپ او پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 14: ارسال محسن مسلمان از روی ضربه ایستگاهی با پرش گادوین منشا، ضربه سر او و گل پرسپولیس همراه شد. حامد لک معتقد بود منشا روی او خطا کرده و به داور مسابقه اعتراض کرد که با کارت زرد نیز جریمه شد.

دقیقه 15: ارسال فولادی‌ها روی دروازه پرسپولیس با ضربه قیچی فرشاد جانفزا همراه بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه علیرضا بیرانوند، توسط مدافعان این تیم دور شد.

دقیقه 20: محمد انصاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 29: گادوین منشا ضربه ایستگاهی خطرناکی به‌سمت دروازه فولاد شلیک کرد که توپ او به‌شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: ارسال روی دروازه پرسپولیس ضربه خطرناک فولادی‌ها را به‌دنبال داشت که بیرانوند موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 1+45: فولادی‌ها صاحب موقعیت خوبی شدند که ضربه جانفزا با فاصله‌ای کم و به‌شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 50: گادوین منشا در موقعیت خوبی قرار داشت که گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند، اما ضربه او به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 72: ارسال فولاد روی دروازه پرسپولیس با ضربه‌ای زمینی و خطرناک همراه شد که بیرانوند در آستانه ورود به دروازه موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 73: ضدحمله‌ای برای پرسپولیسی‌ها با حرکت علی علیپور شکل گرفت که ضربه نهایی این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: سیدجلال حسینی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه مرتکب شد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 89: صابر حردانی با پاسی عرضی مهدی رحیم زهیوی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توانست گل تساوی را وارد دروازه بیرانوند کند. زهیوی روی اشتباه بیرانوند که در این بازی رکوردشکنی کرد،‌ موفق به گشودن دروازه سرخپوشان شد.

شرح گل ها

پرسپولیس یک - فولاد صفر ( منشا13 ) دقیقه 13 ارسال ضربه آزاد توسط محسن مسلمان با ضربه سر زیبای منشا همراه شد تا توپ به تور دروازه فولادی ها بچسبد.

فولاد یک پرسپولیس یک ( زهیوی 89 ) حملات دامنه دار فولادی ها در دقایق پایانی توپ را به صابر حردانی رساند و او با یک پاس گل زیبا زهیوی را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن فرصت طلب با ضربه ای محکم و زمینی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل