بازدید 3085

هجمه سخنگوي فراكسيون اميد به خبرنگار همشهري به خاطر انتشار حقوق نمايندگان

کد خبر: ۷۵۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 24 December 2017

بهرام پارسايي سخنگوي فراكسيون اميد در حاشيه جلسه علني روز گذشته خبرنگار همشهري را به دليل انتشار گزارش افزايش 70 درصدي حقوق نمايندگان، متهم به بي‌اخلاقي و غيرحرفه اي گري كرد.

اين ادعاي سخنگوي فراكسيون اميد مجلس در حالي صورت گرفت كه بعد از انتشار اين گزارش و جدولي كه همشهري درباره ميزان دريافتي‌هاي نمايندگان منتشر كرد، غلامرضا تاجگردون رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس در برنامه گفت وگوي ويژه خبري با نشان دادن جدولي به دوربين‌هاي تلويزيوني،‌ گزارش هاي منتشر شده درباره دريافتي‌هاي نمايندگان را تاييد كرده بود.

اگرچه صبح همان روز علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به تذكرات محمد كاظم دلخوش و عليرضا سليمي گفته بود كه افزايش 70 درصدي حقوق نمايندگان كذب است، تاجگردون اما در گفت وگوي ويژه خبري گفته بود حقوق فعلي نمايندگان 5 ميليون و 700 هزار تومان است كه اين حقوق بايد براساس قانون خدمات كشوري چيزي در حدود 10 ميليون تومان باشد.

موضوعي كه روزنامه همشهري هم به آن اشاره كرده و نوشته بود كميته بودجه نويسي مجلس تلاش دارد حقوق نمايندگان را همطراز با وزيران و به رقم 10 ميليون تومان برساند. تاجگردون حتي رقم 600 هزارتومان حق موبایل را هم به جدول منتشر شده در همشهری اضافه کرد و حق رهن مسکن نمایندگان را هم که در جدول همشهري 200 میلیون تومان خورده بود را 250 میلیون تومان اعلام کرد.

امروز اما در حاشیه جلسه علنی بهرام پارسایی، نماینده شیراز و سخنگوی فراکسیون امید با دروغ خواندن گزارش مذکور، خبرنگار همشهری را متهم به اقدام غیراخلاقی و غیر حرفه ای کرد و گفت:« شما اگر دروغ نمی نویسید و در پی انتشار اخبار واقعی هستید بروید از فساد در شهرداری تهران بنویسید؟ چرا نمی روید فساد شهرداری را پیگیری کنید؟»- پارسایی در حالی از فساد در شهرداری سخن گفت که اعضای کمیسیون عمران مجلس در جلسه اخیرشان با تحقیق و تفحص از شهرداری موافقت نکردند.- او اتهاماتي را به مديران روزنامه همشهري وارد كرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی