بازدید 4069

استفاده قطر از کیش در جام جهانی نیاز به بررسی مجلس دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یکی از الزامات استفاده قطر از کیش برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ را حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی دانست و گفت: چنانچه با این موضوع موافقت شود، این حضور را باید به نحوی مدیریت کرد.
کد خبر: ۷۵۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 23 December 2017

جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص احتمال استفاده از کیش برای میزبانی مشترک جام جهانی 2022 قطر، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید طرح موضوع مطروحه را به کمیسیون ارائه دهد؛ چنانچه این میزبانی با رعایت موازین فرهنگی و مقبولیت عامه باشد، قطعا از آن استقبال می‌شود.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا امکانات سخت افزاری ایران در سطح میزبانی جام جهانی فوتبال می‌داند یا خیر، گفت: شاید طراحی‌ها به گونه‌‎ای صورت گرفته باشد که نیازی به امکانات سخت افزاری آنچنان نباشد و برنامه‌ریزی درست امکان و شرایط میزبانی برای ایران برقرار و فراهم شود؛ به هر حال در این زمینه بازرسان فیفا نیز سطح کیفی میزبانی ایران را در جزیره کیش را مورد مطالعه و بررسی قرار خواهند داد و نظر موافق آن‌ها شرط اصلی میزبانی خواهد بود.

جعفرپور در پاسخ به این سئوال که قطعا برای میزبانی جام جهانی نیاز به حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی است، آیا با چنین مسئله‌ای موافق هستید یا خیر، گفت: به همین دلایل لازم است که طرحی با جزئیات کامل از سوی وزارت ورزش و جوانان به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شود تا از نحوه مدیریت چگونگی حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی مطلع شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: چنانچه این حضور با مقتضیات جامعه و ارزش‌های اسلامی منافاتی نداشته باشد، امکان حضور زنان و به تبع آن برگزاری مسابقات جام جهانی در کیش ممکن می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل