بازدید 16524
۹

ممنوع الفعالیتی «فاطمه معتمدآریا» از نگاه شوهرش

کد خبر: ۷۵۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 23 December 2017

دوازدهمین شماره ماهنامه «پاراگراف» به فاطمه معتمد آریا اختصاص دارد.

به گزارش روزنامه ایران، در ویژه‌ نامه خانم بازیگر، «احمد حامد» همسر فاطمه معتمد آریا به تهمت‌های علیه این بازیگر پیشکسوت پاسخ داده و دلایل ممنوع‌الفعالیتی این هنرمند در مقاطع مختلف را شرح داده و گفته «در تمام موارد ممنوع‌الفعالیتی، چیزی که بیش از همه مرا آزار می‌داد بی‌عدالتی، دروغ و ظلم در مورد کسی بود که می‌دانستم و می‌دانم روح ظریف و شکننده‌ای دارد و تا چه حد صادقانه برای حضور اندیشمندانه نقش زن در سینما زحمت کشیده است»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: «اوایل که در زمینه ممنوع‌الفعالیتی ایشان حرفه‌ای نشده بودم کاغذ و قلم بر می‌داشتم و به نیت این یا آن مسئول نامه می‌نوشتم و سعی می‌کردم اتهامات بی‌اساس و توهین‌های آزار دهنده را جواب دهم و بگویم، مثلاً فلان عکس در فلان جای خصوصی برداشته شده و فلان حرف را ایشان نگفته‌اند و... البته این نامه‌ها غالباً به دست‌شان نمی‌رسید؛ یعنی ارسال نمی‌کردم. بعدتر که حرفه‌ای شدم حس کردم که انگار تعمد و اراده‌ای وجود دارد برای اینکه سینما از تفکر و اندیشه ورزی دور شود و بدتر از این احساس کردم که طرح چنین موضوع‌های بی‌ارزش و تحریف و نسبت دادن حرف‌هایی مثل تأسف معتمدآریا از حذف سکس و خشونت در سینما، از سر دلسوزی برای سینمای متفکر و اصیل نیست؛ شاید تفکری است که دوست دارد امثال ایشان واقعاً حرف‌ها را زده باشند تا او را هم در مجموعه سینمای مورد علاقه خود، یعنی سینمای مبتذل و فاقد تفکر و اندیشه و بی‌اعتبار نزد مردم قرار دهند. البته می‌دانم در مورد ایشان موفق نبودند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
لایک
واقعا جای خالیشون در سینما و تلویزیون خالی و مشخصه .
سلام میگن فضای مجازی همش دروغه . درغیر اینصورت منهم جواب مینوشتم.
کاملا با حرف ایشان موافقم . خانم معتمد آریا واقعا یک بازیگر معتمد مردم است. درود بر ایشان.
بازیگر محبوب
خانم معتمد اریا بمعنای واقعی کلمه یکپارچه خانم هستن و محبوب همه ایرانیان.اینکه عده ای قلیل چشم دیدن ایشان را ندارند مهم نیست زیرا همون عده قلیل چشم دیدن هیچ ایرانی موفق دیگر را در هیچ جای جهان ندارند.مهم اینست که هم مردم ایشانرا دوست دارند و کسیکه مردم دوستش داشته باشند خداوند هم دوستدار و حامی اوست.از زمان هم که ایشونو ممنوع الکار و تصویر کردن محبوبیتشون بین مردم چندین برابر شده.خداوند حافظ این شیر زن ایرانی و خانواده محترمش باشد.آمین.
همیشه میگویند پشت هرمرد موفق زن مدیر و موفقیست ، با مطالب فوق میتوان عکس آنرا هم گفت ، قطعن یکی از دلایل موفقیت هنرمند عزیزمان خانم معتمد آریا شوهرفهیم ایشان است.
بنده به خانواده ی ایشان بخاطر این فرهنگ بالا و شخصیت اصیل تبریک عرض میکنم و از خدامیخواهم امثال این عزیزان را درکشورمان زیاد و آنهایی را که هستند نگهدارد.
تمام انسان ها همیشه مورد تهدید هستن!
تا حالا فکر می کردم همسر ایشون آقای طهماسب هستن ، وقتی خود این خانوم بدون حجاب و روسری در مجامع بین المللی سینمایی حاضر می شوند که دیگه نمی شه گفت فلان عکس در فلان جای خصوصی برداشته شده ، چرا این قضیه برا سایر هنرپیشه ها نمی گن ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر