بازدید 4172
۱
عبدالملک حوثی اشاره کرد:

عربستان و امارات ابزار آمریکا برای حمله به یمن

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا چتر حمایتی واقعی برای ائتلاف متجاوز است و طراح این تجاوز به شمار می‌آید و عربستان و امارات ابزارهای واشنگتن در این راستا هستند.
کد خبر: ۷۵۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 19 December 2017

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا چتر حمایتی واقعی برای ائتلاف متجاوز است و طراح این تجاوز به شمار می‌آید و عربستان و امارات ابزارهای واشنگتن در این راستا هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری العالم، سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود درباره آخرین تحولات مربوط به این کشور پس از گذشت ۱۰۰۰ روز از تجاوزات آشکار سعودی علیه یمن گفت: ائتلاف متجاوز سعودی تمام قوانین و پیمان ها را نقض کرده است و به هیچ قانونی پایبند نیست.

وی افزود: آمریکا چتر حمایتی واقعی برای ائتلاف متجاوز است و طراح این تجاوز به شمار می آید و عربستان و امارات ابزارهای واشنگتن در این راستا هستند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به اینکه ائتلاف متجاوز سعودی برای تحقق اهدافش دست به هر جنایتی زد، اظهارکرد: متجاوزان بازارها و مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهند تا غیرنظامیان بیشتری را به قتل برسانند زیرا هدف متجاوزین از بین بردن اراده مردم یمن و از بین بردن تمام عناصر زندگی در یمن است.

عبدالملک حوثی با بیان اینکه متجاوزان طی ۱۰۰۰ روز گذشته تلاش کردند یک ملت مسلمان و آزاده را از بین ببرند و سرزمین آن‌ها را اشغال کنند، گفت: جهان از جمله سازمان ملل هم به جنایت‌های متجاوزان علیه یمن اذعان کردند.

وی افزود: با وجود همدستی سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی با عربستان، آنها به بخش کوچکی از جنایت‌های متجاوزان اذعان کردند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه عربستان و امارات نقش مخربی در امت اسلام بازی می‌کنند، افزود: رژیم سعودی فقط ابزاری در دست آمریکاست.

عبدالملک حوثی با تأکید بر اینکه ادعاهای نظام عربستان تفاوتی با ادعاهای ابوجهل ندارد، تصریح کرد: اقدامات نظام سعودی هیچ گونه ارتباطی با اسلام ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه از تصمیمی که برای مقابله با متجاوز گرفتیم، پشیمان نخواهیم شد، گفت: در برابر این ۱۰۰۰ روز جنایت و ریختن خون بیگناهان و تجاوزگری، ۱۰۰۰ روز مقاومت نیز وجود داشت و ملت یمن در مقابل جدیدترین تکنولوژی‌های نظامی غربی مرگبار ایستادگی کرد.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: اگر ملت یمن تصمیم می‌گرفت در مقابل متجاوزان تسلیم شود، تصمیمی شرم‌آور و لکه ننگی در تاریخ بود و ما در موقعیتی مقدس هستیم که در دنیا و آخرت به آن افتخار می‌کنیم.

عبدالملک حوثی تصریح کرد: ائتلاف متجاوز برای تداوم تجاوزگری علیه یمن به مدت دو هفته و یا نهایتا دو ماه برنامه‌ریزی کرده بود که با مقاومت مردم یمن مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعاتی دریافت کردیم؛ مبنی بر اینکه مسئولانی در ائتلاف متجاوز چند بار به صورت عبدربه منصور هادی سیلی زدند.

رهبر انصارالله یمن گفت: موشک بالستیک امروز به کاخ‌های دشمن رسید و هر چقدر جنایت‌های متجاوزان بیشتر شود، شیوه‌های ما برای مقابله افزایش خواهد یافت.

عبدالملک حوثی یادآور شد: ائتلاف متجاوز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا یمن شاهد یک قحطی بی سابقه شود.

وی تاکید کرد: شما صنعا را بمباران می‌کنید و ما ریاض و ابوظبی را بمباران می کنیم. شما کاخ ریاست‌جمهوری صنعا را بمباران می‌کنید و ما کاخ‌های شما را بمباران می‌کنیم. متجاوزان باید از شکستشان در عراق و سوریه عبرت می‌گرفتند.

رهبر انصارالله یمن با تاکید بر این نکته که گزینه‌ای به جز مقاومت در برابر متجاوزان نداریم، افزود: ما چهره زشت دشمن را در این کشتارها و محاصره دیدیم و یمنی‌ها از وحشیگری نظام سعودی بهت زده شدند.

وی تصریح کرد: دعوت به اختلاف و تفرقه یکی از شیوه‌های دشمن در یمن است و هر کسی که خواهان گشودن صفحه‌ای جدید با دشمن است، باید بهای موضع خود را پرداخت کند.

عبدالملک حوثی با بیان اینکه ما در مرحله‌ای استثنایی و تاریخی هستیم و یمن امروز با چالشی سرنوشت‌ساز روبروست، تاکید کرد: تجربه موشکی ما روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و برد آن افزایش می‌یابد و اماکن دیگری را هدف قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر این نکته که بسیاری از یمنی‌ها به منظور دفاع از یمن و مقابله با دشمن آماده هستند دست به هر اقدامی بزنند، خاطرنشان کرد: اکنون ما همه عوامل لازم برای کسب قدرت را مورد توجه و اهتمام قرار می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این جنگ نابود کننده به ظاهر فقط به فقط به نفع امریکا واسرائیل و غیر عربها هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل