بازدید 6070
حواشی مجمع جنجالی انتخابات فدراسیون کشتی

خبرنگاران را راه ندادند،رفقای رسول خادم کنارکشیدند

کد خبر: ۷۵۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 19 December 2017

مسئولان برگزار کننده مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مانع حضور خبرنگاران به سالن محل برگزاری این مجمع شدند و همین موضوع جنجال هایی آفرید.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. در حالی که پیش از این خبرنگاران اجازه حضور در تمام مجامع انتخاباتی را داشتند امروز با صحنه عجیبی روبرو شدند. مسئولان برگزار کننده مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مانع حضور خبرنگاران به سالن محل برگزاری این مجمع شدند تا مجمع بدون حضور خبرنگاران آغاز شود!

بعد از گذشت مدتی و اعتراضات شدید خبرنگاران، سرانجام مجوز حضور خبرنگاران در مجحمع صادر شد. نکته عجیب اینکه حراست آکادمی از خبرنگاران کارت شناسایی طلب کرد و امتناع یکی از خبرنگاران سبب شد تا حراست با وی درگیر شود.صبح امروز و قبل از آغاز مجمع محمدرضا توپچی یکی از کاندیداها با انتشار یک بیانیه سرگشاده کناره گیری خود از انتخابات را اعلام کرد. توپچی در این باره گفت: به مصلحت کشتی می‌بینم که رسول خادم همچنان بر مسند فدراسیون باشد. کشتی در چهار سال اخیر کشتی چه در بعد نتیجه‌گیری و چه در زمینه ساختار سازی مانند قانونمند کردن مسابقات انتخابی موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع و برخی نقاط ضعف که سعی می‌کنم به صورت حضوری به مسئولان فدراسیون اعلام کنم معتقدم خادم باید در چهار سال آینده نیز بعنوان رئیس فدارسیون فعالیت نماید.نامزد انتخابات فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به صورت رسمی انصراف خود را از حضور در مجمع به دبیر فدراسیون کشتی اعلام کردم و به عنوان یک عضو خانواده کشتی برای ورزش ملی کشور، آرزوی موفقیت دارم.

همچنین با آغاز مجمع نقی کلانتری نیز از حضور در انتخابات انصراف داد. محمدرضا چمن گلی سرمربی سابق کشتی فرنگی و یکی دیگر از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی نیز در مجمع غیبت داشت. جالب اینکه کلانتری و توپچی دو انصرافی دیگر نیز ترجیح دادند تا در مجمع حضور نداشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان