بازدید 5754
خبر

کیومرث هاشمی از انتخابات کمیته المپیک کنار کشید

فکر می‌کنم در این مقطع مصلحت این است که در هیچ پستی نامزد نشوم. باید مصلحت ورزش را در نظر گرفت و به نظر من صالحی امیری مدیر شایسته‌ای است که می‌تواند منشا خدمت به ورزش ایران باشد.
کد خبر: ۷۵۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 18 December 2017

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید مصلحت ورزش را در نظر گرفت و به نظر من صالحی امیری مدیر شایسته‌ای است که می‌تواند منشا خدمت به ورزش ایران باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری در خصوص احتمال حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: فکر می‌کنم در این مقطع مصلحت این است که در هیچ پستی نامزد نشوم. باید مصلحت ورزش را در نظر گرفت و به نظر من صالحی امیری مدیر شایسته‌ای است که می‌تواند منشا خدمت به ورزش ایران باشد.

وی افزود: هدف ما از برگزاری نشست امروز این است که به برخی ابهامات که البته پیش از این نیز پاسخ داده شده جواب بدهیم احساس ما این است که ورزش نیاز به وفاق دارد و ما نباید رفتارهای شخصی را بر منافع ملی ترجیح بدهیم. ورزش ایران سال آینده دو رویداد بزرگ را در پیش دارد که شاخص ارزیابی ورزش کشور هستند. اول جام جهانی فوتبال است که انشاءالله تیم ملی حضور موفقی داشته باشد. مردم فوتبال را دوست دارند و توقع از این تیم نیز دارند. ما برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم هرچند که کارشان در جام جهانی سخت است.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: رویداد بعدی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا است که همه به اهمیت این بازی‌ها اشراف دارید، رقبا در حال تلاش برای موفقیت هستند و سرمایه‌گذاری نیز می‌کنند که سرمایه‌گذاری برخی کشورها قابل قیاس نیست اما در ایران هم ظرفیت بالایی وجود دارد ما به دنبال این هستیم که بتوانیم رتبه خود را در این بازی‌ها حفظ کنیم هرچند که کار بسیار سخت است.

کیومرث هاشمی از انتخابات کمیته المپیک کنار کشید

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل