بازدید 6811

یک سردار، سه باره رییس فدراسیون سه گانه شد!

از تاسیس فدراسیون سه گانه تاکنون صبور رییس فدراسیون بوده است و این بار هم با کسب۲۱ رای از ۳۹ رای ماخوذه به مدت چهارسال رییس فدراسیون سه گانه شد
کد خبر: ۷۵۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 18 December 2017

محمد علی صبور بعد از 10سال ریاست، بار دیگر به عنوان رییس فدراسیون سه گانه انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه امروز (دوشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزاری شد که در دور دوم انتخابات، محمد علی صبور و علی اکبر حسن پور با هم به رقابت پرداختند که در پایان صبور توانست با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود.

صبور با کسب۲۱ رای از ۳۹ رای ماخوذه به مدت چهارسال رییس فدراسیون سه گانه شد. علی اکبر حسن پورحیدری هم ۱۷ رای کسب کرد. یک رای نیز سفید بود. از تاسیس فدراسیون سه گانه تاکنون صبور رییس فدراسیون بوده است. در دور اول محمدعلی صبور ۱۸ رای، بابک امیری نژاد پنج رای، علی اکبر حسن پورحیدری یازده رای، محرم علی خداوردی یک رای، فرشاد دادفر دو رای و علی اکبر لطفی نسب دو رای به دست آوردند و مصطفی پور حسین بدون رای بود تا این انتخابات به دلیل کسب نشدن اکثریت آرا توسط یک نامزد، به دور دوم کشیده شود. 

مهران تیشه گران، امین احمدی، مهرانگیز حسین جمال و مهدی گودرزی و عبدالمهدی نصیرزاده نیز دیگر کاندیداهای این مجمع بودند که انصراف دادند.شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت.

یک سردار، سه باره رییس فدراسیون سه گانه شد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان