بازدید 4731

فردا؛سرشاخ رسول خادم و جدیدی بعداز20سال

کد خبر: ۷۵۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 18 December 2017

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی در حالی صبح فردا(سه‌شنبه) برگزار می‌شود که رسول خادم و عباس جدیدی جدی‌ترین رقبا در این انتخابات محسوب می‌شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسین کشتی صبح فردا(سه‌شنبه) و از ساعت ۱۰ در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و ۸ کاندیدای تایید صلاحیت شده برای نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون کشتی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. حمید بنی تمیم، احد پازاج ، محمدرضا توپچی،عباس جدیدی،عبدالله چمن گلی،رسول خادم ،امین رشید لمیر و نقی کلانتری ۸ کاندیدای تایید صلاحیت شده برای ریاست فدراسیون کشتی هستند. هر چند حضور عباس جدیدی و رسول خادم در این انتخابات بدلیل رقابت و چالش‌هایی که این ۲ کشتی‌گیر در دوران قهرمانی و پس از آن با یکدیگر داشتند، بر حساسیت این انتخابات افزوده است.

جدیدی نیز روز گذشته(یکشنبه) طی بیانیه‌ای، با انتقاد از دوشغله یا بازنشسته بودن تعدادی از روسای هیئت‌های استانی، خواستار تعویق انتخابات فدراسیون کشتی و نظارت دقیق قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور بر نحوه برگزاری انتخابات شده بود که البته این درخواست جدیدی بلافاصله با واکنش منفی وزارت ورزش مواجه شد و اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تاکید کرد که رییس هیات بودن شغل محسوب نمی‌شود و انتخابات فدراسیون کشتی در موعد مقرر برگزار خواهد شد. اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، رسول خادم رییس فعلی فدراسیون کشتی از بیشترین شانس برای اعتماد دوباره اعضای مجمع برای بدست گرفتن ریاست فدراسیون کشتی برخوردار است. با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر عباس جدیدی علیه خادم که البته هیچگاه با واکنش رسول خادم مواجه نشد، مجمع انتخاباتی فردا جالب خواهد بود.

رسول خادم و عباس جدیدی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار