بازدید 4448

حمله عباس جدیدی برای لغو انتخابات ریاست کشتی

کد خبر: ۷۵۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 17 December 2017

کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی مدعی شد که روسای هیات‌های کشتی در کشور اغلب دو شغله یا بازنشسته هستند و نمی توانند در انتخابات شرکت کرده و رای بدهند به همین خاطر انتخابات باید لغو شود.

به گزارش تابناک ورزشیف عباس جدیدی درباره درخواستش برای تعویق انتخابات فدراسیون کشتی، اظهار کرد: بحث من، برگزاری قانونمند انتخابات فدراسیون کشتی است. من چهار سال پیش کاندیدای این پست بودم و می خواستم از ظرفیت‌های خودم برای کشتی استفاده کنم، اما حتی من را به سالن مجمع هم راه ندادند و گفتند شما دو شغله هستید، در صورتی که حضور در شورای شهر پستی افتخاری است و در سیستم استخدامی کشور به عنوان شغل ثبت نشده و بیمه نیز ندارد، اما چون بحث قانون را پیش کشیده اند و گفته‌اند که حق ندارید شرکت کنید، من هم سر تعظیم فرود آوردم و در کمال ادب زمین را بوسیدم و عقب‌گرد کردم و به خانه‌ام باز گشتم. همه از آن بزرگ بزرگه تا کوچکیه در قبال قانون باید سر تعظیم فرود بیاوریم و از آن تمکین کنیم.

کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی، گفت‌: اینک نیز همه باید به قانون احترام بگذارند. در حال‌ حاضر بحث دوشغله‌ها و بحث ممنوعیت آنها در ورزش مطرح است. همان طور که درباره مشحون، رییس فدراسیون بسکتبال اجرا شد و حکم دیوان عدالت اداری نیز برای فدراسیون تیراندازی نیز باید اجرا شود و وزیر ورزش و جوانان باید این حکم را اجرا کند، در غیر این صورت طبق قانون از خدمات دولتی بر کنار خواهد شد. برای این که وزارت ورزش و جوانان دچار چالش نشود خواهش می‌کنم قانون را به طور کامل اجرا کنند و مجمع فدراسیون کشتی به صورت قانونی اجرا شود.

وی افزود: اکثر روسای هیات‌ها یا دوشغله و یا بازنشسته هستند. شش هیات استانی هنوز انتخابات خود را برگزار نکرده اند. باید روشن شود که چرا انتخابات آنها برگزار نشده است، آیا اگر می‌توانستند آدم های خود را در راس هیات ها بنشانند باز هم این انتخابات برگزار نمی‌شد؟ و اینها سوالاتی که باید به آنها پاسخ داده شود. از سازمان بازرسی کل کشور و مخصوصا قاضی سراج که انسانی متدین و با دانش است و ریاست سازمان بازرسی کل کشور را بر عهده دارد خواهش می‌کنم درباره انتخابات فدراسیون کشتی قانونمند رفتار کنند و نماینده بازرسی در مجمع انتخاباتی از حضور افراد بازنشسته و دو شغله که حق رای دارند خودداری کنند.

قهرمان سابق کشتی ایران خاطر نشان کرد: چرا در جامعه ای که بیکاری یکی از معضلات اصلی آن است، در دولت تدبیر و امید، امید از جوانان گرفته شده است و برخی ها در چند پست مشغول به کار هستند! اما جوانان دانشجویان ما با مدرک زیر بغل باید به این در و آن در بزنند و برای پیدا کردن شغل در آخر ناامید شوند و آمار افراد تحصیلکرده بیکار در جامعه روز به روز بیشتر شود. نباید به گونه‌ای رفتار شود که در دولت امید، امید از جامعه رخت بر بندد.

جدیدی در پاسخ به این سوال که اگر توجهی به این خواسته او نشود آیا در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی حاضر خواهد شد یا خیر؟ گفت‌: قطعا حاضر می‌شوم. من حرف مردم را می‌زنم و رسانه‌ها باید آن را به گوش مسئولان برسانند. مردم ما به دنبال دولت پاسخگو هستند. باید وزارت ورزش و جوانان و قوه قضاییه به مردم پاسخگو باشند و در عمل نشان دهند که قانون برای همه یکسان است. از رییس قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری می‌خواهم قانون را به صورت ‌دقیق اجرا کنند تا فضا به گونه‌ای پیش نرود که مردم نسبت به دولت و مسئولان بی اعتماد شوند. من قانون را دنبال می‌کنم و به دنبال فدراسیون قانونمند هستم، چرا که اگر انتخابات قانونمند شود خواهیم دید همین نتایج ضعیف که در کشتی شاهد هستیم و مردم را ناراحت کرده ادامه‌ پیدا نخواهد کرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان