بازدید 3731
استاندار لرستان:

ادامه عملیات جستجو تا یافتن آخرین مفقود اشترانکوه

استاندار لرستان ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از کوهنوردان حادثه سقوط بهمن اشترانکوه گفت: عملیات جستجو تا پیدا کردن آخرین فرد مفقودی حادثه با جدیت ادامه دارد.
کد خبر: ۷۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 09 December 2017

استاندار لرستان ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از کوهنوردان حادثه سقوط بهمن اشترانکوه گفت: عملیات جستجو تا پیدا کردن آخرین فرد مفقودی حادثه با جدیت ادامه دارد.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به تلاش و پیگیری گسترده و شبانه روزی اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان و بکار گیری دو فروند بالگرد و تعداد ۶۰ نفر از مجرب ترین کوهنوردان حرفه ای هیئت های کوهنوردی استان، فدراسیون کوهنوردی ایران، امدادگران هلال احمر استان و ... برای جستجوی کوهنوردان مفقودی حادثه اشترانکوه اظهار داشت: در دومین روز انجام عملیات امداد ونجات و جستجوی مفقودین این حادثه تاسف بار، ظرف روز جاری اجساد تعداد ۶ نفر از جانباختگان پیدا و به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان ازنا برای طی مراحل قانونی انتقال داده شد.

وی یادآور شد: تاکنون اجساد ۸ نفر از جانباختگان این حادثه تاسف بار پیدا شده و تلاش برای یافتن نهمین فرد مفقودی بنام «علی حسینی» همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار لرستان افزود: با توجه به تاریکی هوا، سرمای شدید و شرایط مه آلوده منطقه، امکان ادامه جستجو در روز جاری مهیا نبود و ادامه عملیات جستجو برای یافتن آخرین مفقودی این حادثه به فردا یکشنبه موکول شد.

خادمی خاطرنشان کرد: مقدمات لازم برای حمل و انتقال اجساد جانباختگان به مشهد مقدس فراهم شده است.

وی ضمن عرض تسلیت به همه خانواده های داغدار جانباختگان این حادثه دردآور و آرزوی شادی و آرامش ارواح طیبه این عزیزان و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان اظهار داشت: یادآوری می شود که عملیات جستجو تا پیدا کردن آخرین فرد مفقودی این حادثه با جدیت تمام توسط اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان ادامه خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی