بازدید 4513
بازتاب

عابدینی‌طلبکارشد!/مدیرمستعفی‌بازاریابی‌دنبال96میلیاردپول‌تبلیغات‌فوتبال!

مجموع قرارداد با ایران نوین۱۶۰میلیاردتومان بود که۵۴میلیارد آن را در یک سال پرداخت شد و در ادامه هم۴۰میلیاردتومان دیگر هم به فدراسیون فوتبال داد که مجموع آن۹۴میلیاردتومان می‌شود. یعنی از۱۶۰میلیارد، ۶۶میلیاردتومان را پرداخت نکرده
کد خبر: ۷۵۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 09 December 2017

رییس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که مسوول بخش اعظمی از نابسامانی های مالی فدراسیون فوتبال در یک دوره مشخص است، ادعاهای عجیبی مطرح کرده که به نظر می رسد بخش عمده ای از آن به عملکرد خودش بر می گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، شرکت بحث برانگیز و جنجالی ایران نوین در دو سالی که تبلیغات محیطی فوتبال را برعهده داشت قراردادی 160 میلیارد تومانی با فدراسیون فوتبال به ریاست علی کفاشیان و با نایب رییسی تاج امضا کرد اما این شرکت به تعهدات خود عمل نکرد و البته تقریبا تا پایان قرارداد در مسند کار بود.

حالا امیرعابدینی ادعا می کند این شرکت از مجموع قرارداد160میلیاردی، 94میلیارد آن را پرداخت کرده: مجموع قرارداد با ایران نوین۱۶۰میلیاردتومان بود که۵۴میلیارد آن را در یک سال پرداخت شد و در ادامه هم۴۰میلیاردتومان دیگر هم به فدراسیون فوتبال داد که مجموع آن۹۴میلیاردتومان می‌شود. یعنی از۱۶۰میلیارد، ۶۶میلیاردتومان را پرداخت نکرده است. فدراسیون فوتبال هم پذیرفته که این ۶۶میلیارد به این شرکت خسارت وارد شده است. این به این معنا نیست که این پول را فدراسیون باید به آن شرکت بدهد بلکه به این معناست که این پول را فدراسیون که در قرارداد آمده است از این شرکت نخواهد گرفت.

هرچند فدراسیون فوتبال بدلیل عدم دریافت وثیقه و ضمانت مطمئن هرگز قدرت بازپس گیری مابقی طلبش را از ایران نوین ندارد و 66میلیارد به این شرکت با نظر داوری های بحث برانگیز بخشیده است اما در این بین یک سوال مهم پیش می آید و آن هم این است که چرا باشگاه ها در طول سال های گذشته حتی یک ریال هم از سازمان لیگ پول دریافت نکرده اند؟ طبق قانون، 20درصد از قرارداد تبلیغات محیطی به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیات فوتبال استانها می رسد اما سوال این است که چرا از 75میلیاردو200میلیون باقی مانده باشگاه ها ریالی پول دریافت نکرده اند.

اگر فرض کنیم پول حق تبلیغات محیطی به طور مساوی بین باشگاه ها تقسیم می شود سهم هر باشگاه 4میلیاردو700میلیون تومان می شود و سوال اینجا است چرا در طول این سال ها باشگاه ها ریالی نتوانسته اند از سازمان لیگ پول دریافت کنند. به جز این باشگاه در طول این سال ها هرگز نتوانسته اند از بلیت فروشی ریالی دریافت کنند و تمام این ها باعث شده بسیاری از باشگاه ها در برآورده کردن نیازهای اولیه خود هم با مشکل روبرو باشند.

عابدینی‌طلبکارشد!/مدیرمستعفی‌بازاریابی‌دنبال96میلیاردپول‌تبلیغات‌فوتبال!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل