بازدید 3500

کویت بعدازرفع تعلیق،میزبان جام خلیج فارس شد

بنا به برنامه اعلام شده بازی افتتاحیه جام خلیج فارس با جدال تیم های کویت و عربستان انجام خواهد شد تا همین اتفاق سوژه رسانه های سعودی شود
کد خبر: ۷۵۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 09 December 2017

بعد از سال ها سرانجام فدراسیون فوتبال کویت از سوی فدراسیون جهانی فوتبال رفع تعلیق شد تا با این تصمیم میزبان اولین تورنمنت بزرگ منطقه ای شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فوتبال کویت از سال ها پیش به خاطر دخالت سیاست در تصمیم گیری های ورزشی و فوتبالی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال به حالت تعلیق در آمده بود، از همین رو فوتبال کویت که معمولا یکی از تیم های مدعی حاشیه خلیج فارس بود تا مرز انزوا پیش رفت.

با تغییر اساسنامه و نکاتی که مد نظر فیفا بود سرانجام در سفری که چند روز پیش اینفانتینو به کویت داشت مجوز رفع تعلیق فدراسیون فوتبال این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس صادر شد تا با این اتفاق زمینه میزبانی یکی از مهمترین رویدادهای فوتبالی منطقه در این کشور فراهم و کویتی ها میزبانی رقابت های قهرمانی جام خلیج فارس را با شرکت هشت تیم برعهده بگیرند.

این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود که در گروه اول کویت، عربستان، امارات و عمان حضور خواهند داشت و در گروه دوم بحرین، قطر، یمن و عراق به مصاف هم خواهند رفت. بنا به برنامه اعلام شده بازی افتتاحیه جام خلیج فارس با جدال تیم های کویت و عربستان انجام خواهد شد تا همین اتفاق سوژه رسانه های سعودی شود، چون عربستانی ها در جام جهانی 2018 نیز باید در بازی افتتاحیه به میدان بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل