بازدید 11074

خرید تضمینی بلیط هواپیما و قطار

کد خبر: ۷۵۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 09 December 2017

انتخاب مناسبترین شیوه حمل و نقل در هر سفر، یکی از اصلی‌ترین دغدغه های مسافران است. همانطور که می‌دانید مسافرت با انواع وسائط نقلیه امکانپذیر است اما نحوه حمل و نقل درست در سفر برای شما می‌تواند بسته به نوع سفرتان و مقصدی که برای آن در نظر گرفته‌اید، متفاوت باشد. بدین ترتیب ابتدا می‌بایست نوع سفرتان اعم از تجاری، خانوادگی، روزانه و... را مشخص نمایید و سپس با توجه به آن، یکی از راههای زمینی، هوایی و یا دریایی را برای آن برگزینید.

جالب است بدانید با همه اینها بسیاری از ما به هنگامی که دستمان در انتخاب بازتر است مسافرتهای هوایی را به سفر با وسایل نقلیه دیگر ترجیح می دهیم. اینگونه سفرها اغلب سریعتر و ایمنتر از انواع دیگر سفر صورت می‌پذیرند و نیازمند زمان کمتری برای فراهم سازی مقدماتی نظیر رزرو بلیط هواپیما، خرید بیمه مسافرتی و... می‌باشند. اغلب مسافران نیز این سرعت را مدیون وجود سامانه های اینترنتی خرید بلیط هواپیما، قطار و... می‌دانند.

خرید تضمینی بلیط هواپیما و قطار

همانطور که می‌دانید این قبیل سامانه ها به کاربران خود این امکان را می‌دهند تا در مدت زمان کوتاهتری بلیط هواپیما مورد نظر خود را در قیاس با سایر بلیط های هواپیما موجود رزرو و خریداری نمایند. بدین ترتیب هم انتخابی محدود به سلیقه اپراتور فروش نخواهند داشت و هم بلیطی تهیه کرده اند که از نظر اقتصادی به بودجه مورد نظرشان برای سفر، همخوانی دارد. نکته قابل توجه دیگر در خریدهای اینترنتی اعتبار سایت و سامانه‌ ایست که مسافر برای خرید برمی‌گزیند. علاوه بر اینها دامنه‌ انتخابی که در این خصوص در اختیار کاربر قرار می‌گیرد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع همین دلایل است که مسافران کارکشته را به سوی سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار قاصدک 24 می‌کشاند!

رزرو بلیط هواپیما و بلیط قطار قاصدک 24

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما از سامانه خرید انلاین قاصدک 24 می‌بایست با کلیک بر روی اینجا: قاصدک 24 ، ابتدا مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظرتان برای سفر را انتخاب نمایید. بدین ترتیب فهرستی از تمامی بلیط های هواپیمای موجود در مسیر دلخواه خود را مشاهده خواهید کرد که در صورت نیاز به بلیط هواپیمای خاصی اعم از بلیط سیستمی یا چارتری، بلیط هواپیمای یک ایرلاین مشخص یا بلیط هواپیما در یک بازه زمانی و... می‌توانید آن را با فیلترهای تعبیه شده در سیستم محدود نمایید. حال تنها کافیست بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی مورد نظرتان را رزرو کرده و وارد درگاه خرید شوید تا در کوتاهترین زمان ممکن آن را در آدرس پست الکترونیکی خود دریافت نمایید.

همانطور که در ابتدا گفتیم انتخاب شیوه حمل و نقل در سفر می‌تواند بسته به مقصد و نوع سفر متفاوت باشد. به طور مثال برای سفرهای روزانه یا هفتگی که به صورت مداوم و هر روزه صورت می‌پذیرند، نیاز به یک وسیله نقلیه مطمئن و ایمن است که آمد و شد با آن نیز هزینه چندانی در پی نداشته باشد. به عبارت دیگر سفرهای زمینی و به طور مشخص سفر با قطار، یکی از راه های آسان، سریع و مقرون به صرفه ای است که می توان برای اینگونه مسافرتها، انتخاب نمود.

گفتنی است قاصدک 24 برای سهولت و سرعت بیشتر در دسترسی شما مشتریان عزیز به بلیط قطار مورد نظر خود، مجموعه کاملی از این بلیط ها نظیر بلیط قطار رجاء، بلیط قطار سفیر، بلیط قطار فدک و... را گردآوری کرده است. بدین ترتیب برای خرید بلیط قطار مورد نظر خود می‌توانید با مراجعه به این سایت به آدرس www.ghasedak24.com و پس از تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود، لیست کاملی از بلیط های موجود را مشاهده نمایید و پس از بررسی و مقایسه به رزرو بلیط قطار دلخواه خود بپردازید و اندکی بعد و پس از تائید کارشناسان فروش این سامانه بلیط قطار مورد نظر خود را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید.

بیمه مسافرتی قاصدک 24

ویژگی دیگری که سامانه خرید اینترنتی قاصدک 24 را به یک سامانه جامع بدل می‌کند، امکان خرید بیمه مسافرتی در آن است. همانطور که می‌دانید هیچگاه نمی‌توان به طور قطع یک سفر را از حوادث مصون داشت از این رو وجود ضمانتی که هزینه های مالی غیر منتظره را در هر سفر جبران نماید، کاملاً ضروری است. بدین ترتیب قاصدک 24 ترتیبی اتخاذ کرده است تا در صورت بروز حوادث، به نمایندگی از دفاتر معتبر بیمه کشور، خدمات ویژه بیمه مسافرتی خود را در هر نقطه ای از جهان اعم از حوزه شنگن یا خلیج فارس به مسافران ارائه کند. موضوعی که می‌تواند هر نوع سفر را برای کاربران این سامانه هموارتر و لذت آن را دوچندان نماید!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی