بازدید 3600

واکنش عجیب نصیرزاده به شکایت بازیکنی که طلب دارد

کد خبر: ۷۵۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 09 December 2017

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت:نصرتی می‌تواند هر چقدر دوست دارد شکایت کند او از باشگاه زمان مدیران قبلی چکی را دریافت کرده که مدعی است از باشگاه گسترش طلب دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چند روز گذشته بین محمد نصرتی بازیکن سابق گسترش فولاد تبریز و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد بابت طلب نصرتی کشمکش هایی به وجود آمد و بازیکن سابق گسترش علیه این باشگاه و همچنین مدیرعامل این تیم مصاحبه‌هایی را انجام داد که با واکنش نصیرزاده همراه بود و در نهایت کار به شکایت رسید.

در حال حاضر محمد نصرتی از باشگاه گسترش فولاد تبریز به علت طلب از این باشگاه شکایت کرده است، در همین راستا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در خصوص شکایت نصرتی توضیحاتی را ارائه داد.وی گفت: نصرتی می‌تواند هر چقدر دوست دارد شکایت کند او از باشگاه در زمان مدیران قبلی چکی را دریافت کرده که مدعی است از باشگاه گسترش طلب دارد، این را باید بگویم که هیچ کس با مصاحبه کردن علیه کسی و باشگاهی نمی‌تواند پولش را بگیرد. خیلی راحت می‌تواند بیاید باشگاه و با مدیران صحبت کند و ما هم طبق روال گذشته و بازیکنانی که از باشگاه طلب داشتند با مذاکره پولشان را دادیم.

وی در پایان اظهار داشت: نصرتی اگر مدعی است که باید طلبش را بدهیم به دفتر باشگاه بیاید و با ما صحبت کند تا با تعامل، باشگاه با او تسویه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار