بازدید 5608

گزینه سرمربیگری استقلال رقیب کی روش شد

کد خبر: ۷۵۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 07 December 2017

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ترکیه که چندی پیش تا آستانه سرمربیگری استقلال تهران رفته بود اما آبی ها توان مالی پرداخت دستمزد وی را نداشتند، حالا مدنظر فدراسیون‌های فوتبال استرالیا و بوسنی‌وهزرگوین قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت نشریه «فوتو ماچ» ترکیه در گزارشی مدعی شد پس از علاقه‌مندی فدراسیون فوتبال استرالیا نسبت به استخدام فاتح تریم، فدراسیون فوتبال بوسنی‌وهرزگوین نیز تمایل به استخدام سرمربی پیشین تیم ملی ترکیه دارد و در این راستا قرار است نمایندگانش امروز (پنجشنبه) با فاتح تریم ملاقات کنند و مذاکراتی در این خصوص با وی داشته باشند.

فاتح تریم که اخیراً بحث حضور او روی نیمکت تیم فوتبال استقلال مطرح بود، شانس جانشینی آنگه پوستک‌اوغلو در تیم ملی استرالیا را دارد که پس از رساندن این تیم به جام جهانی 2018 روسیه از سمت خود استعفا کرد. اخیراً از کارلوس کی‌روش هم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری ساکروس (لقب استرالیا) یاد شده بود. تریم در اوایل مرداد ماه سال جاری بود که از سمت سرمربیگری تیم ملی ترکیه استعفا کرد. تریم در سال 2013 برای سومین بار هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده گرفت، هرچند نتوانست موفقیت دوره دوم حضورش روی نیمکت این تیم ( رساندن ترکیه تا مرحله نیمه‌نهایی یورو 2008) را تکرار کند. در این میان کی روش هم بعنوان یکی از گزینه های جدی نیمکت استرالیا بعد از جام جهانی مطرح است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار