بازدید 3157

سوختگی سه کارگر افغانی در یک کارگاه نجاری

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک کارگاه نجاری و سوختگی سه کارگر این کارگاه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 06 December 2017

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک کارگاه نجاری و سوختگی سه کارگر این کارگاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۲۴ امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه نجاری واقع در بزرگراه آزادگان محله فیروز بهرام خیابان کارتون سازی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه ۳ ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شده بود تصریح کرد: محل آتش سوزی کارگاهی به وسعت دو هزار متر بود که در آن چندین کارگاه کوچک و بزرگ با کاربری های مختلف وجود داشت. یکی از این کارگاه به وسعت صد متر مسقف که با سقف های غیرمقاوم و شیروانی پوشیده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: در بخشی از این کارگاه نجاری رنگ رزی مصنوعات چوبی انجام می شد و به طور کامل شعله ور بود و آتش به سرعت در حال سرایت به کارگاه های همجوار بود و آتش نشانان به سرعت عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند و به سرعت از سرایت آتش به کارگاه های مجاور که در آنها نیز مواد قابل اشتعال وجود داشت جلوگیری شد.

ملکی تصریح کرد: در این کارگاه سه کارگر افغانستانی مشغول کار بودند که از نقاط مختلفی دچار سوختگی شده بودند و آتش نشانان آنها را به سرعت از کارگاه خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. آتش نیز خاموش و لکه گیری انجام شد و در ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه عملیات به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان