بازدید 11829
۳

کشف جسد دختر گمشده تهرانی در گرمسار

کد خبر: ۷۵۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 06 December 2017

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از کشف جسد بی جان یک دختر ۲۵ ساله تهرانی در حوالی روستای چندآب خبر داد.

سرهنگ قربانی فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روز پنج شنبه 9 آذر با تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وجود جسد یک دختر جوان در مسیر لوله گاز در حوالی روستای چندآب، اکیپی از ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و موضوع را در دست بررسی قرار دادند.

سرهنگ قربانی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه، لوازمی را کشف کردند که بیانگر آدرس و مشخصاتی از این دختر بود که با تماس با خانواده وی، پدر این دختر جوان به گرمسار فراخوانده شد.

وی افزود: با حضور پدر دختر25 ساله و مشخص شدن وضعیت زندگی وی در تهران، تیمی از کارآگاهان با گرفتن نیابت قضایی به منزل مجردی این دختر در تهران مراجعه کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات محلی پلیس در محل زندگی وی مشخص شد، صاحبخانه وی که یک مرد جوان است و سابقه خوبی در محل ندارد با وی در ارتباط بوده و چند روز قبل در محل دیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: با بررسی بیشتر موضوع و تحقیقات در خصوص این مرد جوان مشخص شد، دو روز قبل از کشف این جسد، مرد جوان به گرمسار سفر کرده و سریعا به تهران بازگشته است.

سرهنگ قربانی با توجه به سفر این مرد جوان به گرمسار گفت: با تکمیل شدن این اطلاعات و ادله، با حکم مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه مرد جوان در مخفیگاه خود دستگیر و در اولین بازجویی خود ارتباط با این دختر را اعتراف کرد.

وی در ادامه افزود: مرد جوان در اعترافات خود مدعی شد روز یکشنبه هفته گذشته با ورود به منزل مستاجر خود متوجه می‌شود وی فوت کرده و به دلیل ترس از این موضوع، روز بعد جسد این دختر را در صندوق عقب خودروی خود جاساز کرده و در روستای چندآب رها کرده است و از علت اصلی فوت وی خبر ندارد.

سرهنگ قربانی در پایان افزود: تحقیقات پلیس درخصوص علت اصلی مرگ این دختر جوان تهرانی ادامه دارد و تا پایان تحقیقات این مرد در بازداشت پلیس قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
چطوری خونواده گذاشتن یه دختر تک و تنها زندگی کنه؟ اگه دختر بوده چطوری صاحبخانه وقتی طرف مرده بوده به داخل خونه دسترسی داشته؟ کلید داشته؟
خوب چه قاتل احمقی که مردم رو ... فرض کرده
بله.ایشون گفت و اگاهی هم باور کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان