بازدید 4187

انفجار و آتش سوزی در واحد مسکونی

کد خبر: ۷۵۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 05 December 2017

سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید در یک واحد مسکونی در جنوب غرب تهران خبر داد.

به گزارش مهر، جلال ملکی درباره انفجار و آتش سوزی در واحد مسکونی ساعت ۵:۲۳ صبح امروز صدای انفجار شدیدی آسایش شهروندان را در خیابان آیت الله سعیدی ایستگاه برهم زد و بلافاصله ایستگاه شماره ۳۳ با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی سه طبقه بود که در هر طبقه یک واحد ۵۰ متری وجود داشت. انفجار در طبقه دوم صورت گرفت و شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه ها و در را تخریب و به دیوارها آسیب رسیده بود و حتی درهای واحدهای بالا و پایین شکسته بود اما منجر به تخریب دیوارها نشده بود.

وی گفت: بر اساس این انفجار واحد دچار آتش سوزی شده بود و زمانی که آتش نشان ها رسیدند بخش هایی از واحد کاملا شعله ور بود و دود در همه ساختمان پخش بود.

ملکی گفت: ساکنان این واحد، زن و مرد جوانی بودند که از واحد خارج شده بودند اما دچار سوختگی های نسبتا شدیدی شده بودند. آتش نشانان در اولین اقدام این دو نفر را از ساختمان خارج کرده و به اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: عملیات خاموش کردن آتش هم بلافاصله شروع و از سرایت آن به واحدهای دیگر جلوگیری شد و دود حاصل از انفجار و آتش نیز با عملیات خاص از ساختمان خارج شد.

ملکی درباره علت حادثه گفت: کارشناس آتش نشانی پس از بررسی های لازم عنوان کرد که نشت گاز از آبگرمن و رسیدن آن به شعله باعث این انفجار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار