بازدید 8966

پروژه سد کوهرنگ از سال ۸۱ تاکنون مانند جسد افتاده است

حسن کامران
کد خبر: ۷۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 29 November 2017

حسن کامران در نشست علنی امروز (چهارشنبه8 آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، اظهار داشت: شهید مدرس زندگی را سه‌ طلاقه کرد، وی زمانی که نماینده شد با گاری که داشت به تهران سفر کرد و اهل عمل بود، برخی از افراد قبول نمی‌کنند کت و شلواری بپوشند که تولید ایران باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما که از شهید مدرس صحبت می‌کنیم باید رفتار سیاسی و اقتصادی مشابه وی داشته باشیم، گفت: ایشان بعد از فوت پدرشان در کنار عموی خود کارگری می‌کرد، زمانی که رعیت‌ها از خوانین شکایت کردند رای را به کشاورزان داد و اهل معامله نبودند، اینگونه نبودند که درخواست سوال، تحقیق و تفحص و استیضاح خود را پس بگیرد.

عضوکمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علت تعاریف ما از شهید مدرس به واسطه رفتار ایشان است، ادامه داد: این سفرهای خارجی بی‌رحمانه ادامه دارد، زمانی که در مورد این شهید صحبت می‌کنیم باید رفتارمان نیز مانند او باشد ما حاضر نیستیم یک چراغ، یک نیرو و یک سفر خود را کم کنیم، زیر ساخت شهید مدرس در شجاعت و صریح اللهجه بودن ترک زندگی بود که بسیجیان و سردار سلیمانی این راه را طی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه می‌گویند که در کمک مردم به زلزله زدگان مدیریت واحد و توزیع نداشته‌اند، عنوان کرد: از بنیاد مسکن استان اصفهان تشکر می‌کنم که حضور به‌موقع داشتند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا سران سه قوه حقوق برنامه ششم در سامانه را واریز نمی‌کنند و اعلام می‌کنند که در برنامه ششم آورده نشده در حالی که از فروردین‌ماه تاکنون فرصت داشته‌اند، تصریح کرد: در گذشته 26 چشمه کشاورزی کور و 9 مورد تخلیه شد چرا حق آبه آنها پرداخت نمی‌شود در حالی که به افرادی که حق آبه ندارند پرداخت شده است و چرا حق آبه پاییزه سال گذشته دیر پرداخت شد و کشاورزان نتوانستند کشت داشته باشند و در حالی که هکتاری 10 تن گندم محصول می‌داد به یک تن رسید، امسال نیز این حق آبه پرداخت نشده.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه آقای روحانی در سفر خود به استان اصفهان اعلام کرد که آب زاینده‌رود جاری می‌شود، این حق آبه‌ها مهریه زنان و دختران کشاورزان است زکات و خمس پرداخت می‌کردند در حال حاضر زکات دریافت میکنند، اضافه کرد: چرا پروژه‌هایی که در ارتباط به اصفهان است مانند سد کوهرنگ از سال 81 تا کنون مانند جسد افتاده و 14 شهر ما برای تامین آب شرب با مشکل مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: باید در هر شرایطی با مردم مشورت کنیم تا مشخص شود چه زمانی باید آب رها شود، در خواست حق آبه خود را داریم انفال نمی‌خواهیم و مدعی انفال نیستیم و حق و حقوق استان‌های دیگر را محترم می‌شماریم.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: باید به همسان سازی کارگران، حق و حقوق معلمین و نظامیان توجه شود، فولادی‌ها در اینجا تجمع اعتراضی می‌کنند اما هر ماه حقوق و درمان آنها به تعویق می‌افتد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر