بازدید 3921
امروز انجام گرفت

بازدید نماینده سازمان ملل از مناطق زلزله‌زده

نماینده سازمان ملل در ایران برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به استان کرمانشاه سفر کرد و پس از استقبال مدیرکل مدیریت بحران استانداری با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۷۴۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 25 November 2017
نماینده سازمان ملل در ایران برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به استان کرمانشاه سفر کرد و پس از استقبال مدیرکل مدیریت بحران استانداری با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، گری لوییس نماینده سازمان ملل در ایران برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به استان کرمانشاه سفر کرد و پس از استقبال رضا محمودیان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

نماینده سازمان ملل در ایران خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر به زلزله‌زدگان را مورد تقدیر دانست و متذکر شد: هلال‌ احمر اقدامات خوبی در این مناطق انجام داده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وحدت مردم ایران در شرایط پیش‌آمده و برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، ادامه داد: امدادرسانی به هفت هزار حادثه‌دیده زمین‌لرزه پیش آمده در کمتر از یک روز نشان از انجام امدادرسانی خوب صورت گرفته است.

هوشنگ بازوند، اقدامات انجام گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار زیاد توصیف کرد و گفت: حضور مقام معظم رهبری نقطه عطفی در امدادرسانی و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بود و مسؤولان ارشد کشور نیز در این مناطق حضور یافتند که تاثیر بسیار زیادی داشت.

وی، کمک‌های مردمی را در حد بزرگی ملت ایران دانست و با بیان اینکه میزان کمک‌ها با توجه به بزرگی این ملت غیرقابل پیش‌بینی نبود، تصریح کرد: سازمان ملل اگر تمایلی به کمک به زلزله‌زدگان دارد، باید از طریق جمعیت هلال‌احمر اقدام کند.

استاندار کرمانشاه، میزان کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بازسازی در نظر گرفته شده را یک‌هزار میلیارد تومان برای زلزله‌زدگان عنوان کرد که تاکنون اختصاص یافته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل