بازدید 3685

فعالیت‌های فرهنگی در کشور موازی و کم اثر است

کد خبر: ۷۴۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 23 November 2017
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های فرهنگی در کشور موازی و کم اثر است.

به گزارش ایسنا، حسین نیازآذری در نشست ادواری مجمع ائمه جمعه بابل با ابراز نگرانی از گسترش آسیب‌های اجتماعی خواستار مشارکت و تلاش بیشتر ائمه جمعه برای مدیریت کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

وی با بیان این‌که «موضوع رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های رهبری است و ایشان در این زمینه به روسای سه قوه ماموریت ویژه دادند»، تصریح کرد: شورای اجتماعی در بخش‌ها و شهرها باید با محوریت ائمه جمعه تشکیل شود تا از طریق فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این آسیب‌ها مدیریت شود.

وی با اشاره به این‌که «بیکاری، اعتیاد، طلاق و زندان از عوامل تشدید کننده جرائم شده است»، افزود: باید همه نهادها و  مراکز فرهنگی و آموزشی با همکاری خیران، حوزویان و دانشگاهیان برای کاهش آسیب های اجتماعی هماهنگ و منسجم برنامه‌ریزی و حرکت کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر «نقش رسانه‌های گروهی، شبکه‌های اجتماعی و تشکل‌های مردم نهاد برای همکاری در این زمینه»، تصریح کرد: نباید نقش و اهمیت سازنده خانواده را در این مباحث کمرنگ دید.

وی با انتقاد از «فعالیت‌های تکراری، موازی و کم‌اثر فرهنگی» خاطرنشان کرد: با همین بودجه اندکی که وجود دارد به دلیل فعالیت‌های پراکنده نتیجه‌ای به دست نمی‌آید.

وی با اشاره به رشد حاشیه‌نشینی در اطراف شهرها از دولت و شهرداری‌ها خواست اصلاح سکونتگاه‌های غیررسمی را در اولویت قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل