بازدید 3898

مرزبان به خاطر مشکلات رفته یا شکلات؟!

باید دید به خاطر مشکلات ایشان نمی‌توانند کار کنند یا «شکلات»‌هایی به اسم پیشنهاد از جای دیگری رسیده که می‌خواهند جدا شوند. با کسی رودربایستی نداریم و نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم اما مربیان فکر نکنند آسوده می‌توانند به هر جایی بروند.
کد خبر: ۷۴۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 23 November 2017
مالک باشگاه مشکی‌پوشان می گوید: علیرضا مرزبان مشکلات مشکی‌پوشان را می‌دانست و با گذر زمان مشخص می‌شود که به خاطر این مشکلات بهانه‌ می‌آورد یا بحث شکلات در میان است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا عباسی درباره علت غیبت علیرضا مرزبان در تمرینات مشکی‌پوشان اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، چون ایشان پاسخی نداده. ظاهرا هر روز باید در باشگاه مشکی‌پوشان خبری باشد. مرزبان گفته مشکلات زیادی داریم، به همین دلیل از او دعوت کردیم تا بگوید مشکلات بزرگ چه چیزهایی هستند. روز اولی که مرزبان آمد، هم من و هم پسرم (مدیرعامل باشگاه) به او گفتیم مشکلاتی هست و برای حل مشکلات تیم خواسته‌ایم که بیاید. کسی می‌آید که در این برهه مشکل‌گشا باشد، نه اینکه بهراسد. در ضمن این مشکلات از «شکلات» هم شیرین‌تر است!

وی افزود: تمرین دادن، گوش دادن به درد و دل بازیکنان و ... کاری ندارد و اگر قرار باشد همه چیز روتین باشد، خودم هم می‌توانم بعضی از کارها را انجام دهم. بحثی که سرمربی در آن نباید ورود کند، مالی بوده و برعهده مدیریت است. نمی‌خواهم بگویم همه چیز خوب پیش رفته، اما از بسیاری از باشگاه‌ها از نظر مالی شرایط بهتری داشتیم و کمتر با مشکل روبرو شده‌ایم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: الان شاکی ما هستیم که چرا مرزبان در تمرینات شرکت نمی‌کند. متأسفانه فوتبال دنیای خوبی نیست و عهد و پیمان‌‌ها رنگ باخته‌اند. خانم‌ها با گفتن یک «بله» عمری با زندگی سخت و مشکلات کنار مردها هستند، اما ما مردها یک قول می‌دهیم و تا هوا سرد می‌شود یک جور بهانه می‌آوریم، هوا گرم می‌شود طور دیگری بهانه‌گیری می‌کنیم. دوستان نزدیک مرزبان قطعا به او شرایط باشگاه مشکی‌پوشان و شناسنامه این باشگاه را برای او توضیح داده بودند. قطعا مرزبان بدون مطالعه هدایت تیم را برعهده نگرفته است.با گذر زمان مشخص می‌شود چه اتفاقی افتاده که مرزبان چنین رفتاری می‌کند. باید صبور باشیم، چون نیم فصل هم نزدیک است.

عباسی با انتقاد از رفتار سرمربی مشکی‌پوشان ادامه داد: باید دید به خاطر مشکلات ایشان نمی‌توانند کار کنند یا «شکلات»‌هایی به اسم پیشنهاد از جای دیگری رسیده که می‌خواهند جدا شوند. با کسی رودربایستی نداریم و نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم، اما این مدلی حالت خوشی ندارد. قرار نیست به یک شکلات برسد و بگوید شکلات‌های این طرف دیگر خوب نیست! ما نمی‌توانیم کسی را غُل و زنجیر کرده و به زور نگه داریم، اما مربیان فکر نکنند آسوده می‌توانند به هر جایی بروند. قرار نیست پیشنهاد اغواکننده‌ای رسید، بگویند آنجا بهتر است و برویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل