بازدید 3288

موضع عجیب کاشانی:قراردادبرانکو،تمام نشده که تمدید کنیم!

قرارداد برانکو تمام نشده که تمدید کنیم. زندگی، با اما و اگرها نمی‌گذرد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همه ما باید تلاش کنیم که این باشگاه به سمت حرفه‌ای شدن قدم برداشته و هر روز شاهد مسائل حاشیه‌ای و بگو مگوها نباشیم
کد خبر: ۷۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 22 November 2017
رئیس هیات‌مدیره پابه سن گذاشته باشگاه پرسپولیس بار دیگر با جمله جدیدی درباره برانکو، حاشیه ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جعفر کاشانی پس از جلسه هیات‌مدیره امروز (چهارشنبه) باشگاه پرسپولیس درباره اینکه «آیا باشگاه پرسپولیس بیرانوند را جریمه نقدی کرده یا خیر؟»، گفت: نه، چه جریمه نقدی‌ای؟! در باشگاه پرسپولیس باید فرهنگ‌سازی شود. بازیکنانی در باشگاه پرسپولیس عضو هستند‌، باید هرکدام شئونات اسلامی را رعایت کرده و بدانند که تیم در گذشته قهرمانان بزرگی داشته است!

وی در پاسخ به این سوال که «آیا قرارداد برانکو تمدید شده است یا خیر؟»، عنوان کرد: قرارداد برانکو تمام نشده که تمدید کنیم. زندگی، با اما و اگرها نمی‌گذرد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همه ما باید تلاش کنیم که این باشگاه به سمت حرفه‌ای شدن قدم برداشته و هر روز شاهد مسائل حاشیه‌ای و بگو مگوها نباشیم. یکی از آرزوهای من این است که پرسپولیس واقعاً یک باشگاه شود.

رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه حضور مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان در هیات‌مدیره، خاطرنشان کرد: این دو عزیز از خانواده پرسپولیس هستند. آنها به‌عنوان دو اسطوره باشگاه پرسپولیس باید اینجا را خانه خود بدانند، اما اینکه در هیات‌مدیره باشگاه فعالیت کنند، تصمیمش دست ما نیست، بلکه وزارت ورزش در این‌باره تصمیم‌گیری می‌کند.کاشانی در پایان درباره وضعیت احمد نوراللهی گفت: هنوز درباره این بازیکن اتفاق جدیدی رخ نداده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر