بازدید 3087

با استعفای طاهری رسما موافقت شد

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است امروز تشکیل جلسه دهد و طی آن رسما حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 22 November 2017
وزیر ورزش و جوانان با استعفای علی اکبر طاهری موافقت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، وزیر ورزش در حالی با استعفای علی اکبر طاهری موافقت کرد که مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس پس از نشست با اعضای هیات مدیره این باشگاه و همچنین حمایت هواداران علاقه‌مند بود به کار خود در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.علی اکبر طاهری پس از آنکه بارها به درخواست جلسه با وزارت ورزش پاسخ منفی داد، روز گذشته در تماسی تلفنی با وزیر ورزش و جوانان مجددا بر استعفایش تاکید کرد و بر این اساس سلطانی‌فر نیز با پذیرش کتبی استعفایش، پایان همکاری او با باشگاه پرسپولیس را رقم زد.

طاهری دوشنبه شب در تماسی تلفنی با وزیر ورزش خواستار دیدار با او شد و قرار بود عصر روز گذشته (سه‌شنبه) آنها نشستی را برگزار کنند که بنا به‌دلایلی این جلسه لغو و به طاهری از سوی وزارت ورزش اعلام شد که با استعفای او موافقت شده است. هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است امروز نشستی را برگزار کند تا حمیدرضا گرشاسبی رسماً به‌عنوان سرپرست جدید این باشگاه معرفی شود.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است امروز تشکیل جلسه دهد و طی آن رسما حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر