بازدید 3132

خوشحالی مدافع معروف پارس ازمحرومیت طارمی

کد خبر: ۷۴۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 22 November 2017
مدافع تیم پارس جنوبی گفت: از اینکه مهدی طارمی در بازی با ما غایب است و نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند خوشحالم.

به گزارش تابناک ورزشی، روز شنبه تیم پارس جنوبی صدرنشین لیگ برتر در یک بازی حساس به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود، این اولین حضور قرمزها در شهر جم بوشهر است. مایکل اومانیا مدافع تیم پارس جنوبی سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و با او در مورد این بازی گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

بازی روز شنبه با پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟
قطعا بازی خیلی خوبی خواهد شد، خوشحالم که یکبار دیگر هواداران و تیم پرسپولیس را می‌بینم، اما من بازیکن تیم پارس جنوبی هستم و طبق وظایف حرفه‌ای‌ام به این تیم تعلق دارم و برای موفقیتش تلاش می‌ کنم.

 خیلی‌ها این بازی را فینال نیم فصل لیگ می‌دانند، نظرت در این مورد چیست؟
مهدی تارتار سرمربی تیم از ابتدای فصل هم گفته بود که هدف پارس جنوبی بقا در لیگ برتر است اما اکنون که در صدر جدول قرار داریم و وارد چالش قهرمانی شدیم، خوشحالیم، این بازی برای پرسپولیس یک فینال است نه برای پارس جنوبی، ما بدون استرس مقابل پارس بازی خواهیم کرد.

 چرا این بازی فقط برای پرسپولیس یک فینال است؟
پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است، در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب نتیجه گرفته اما تیم ما تازه به لیگ برتر آمده، بنابراین ما استرسی برابر بازی با پرسپولیس نداریم.

فکر می‌کنی بتوانی مقابل خط حمله با قدرت پرسپولیس دوام بیاورید؟
ابتدا این را بگویم که از غیبت طارمی در این بازی خوشحالم، هر چند علیپور و منشا هم نشان دادند که مهاجمان خوبی هستند، اما ما می‌توانیم خط حمله این تیم را مهار کنیم.

تو در جام شهدا کمتر بازی کردی، دلیل خاصی داشت؟ 
در جام شهدا من یک بازی برای پارس جنوبی انجام دادم در بازی با فولاد هم ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم بودم، مطمئن هستم که با تدابیر مهدی تارتار سرمربی تیم و همچنین حمایت هواداران پارس جنوبی در بازی با پرسپولیس به دنبال موفقیت خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان