بازدید 17006
گفت‌وگو با مديرعامل استارت‌آپ «دفتر شما»؛

دفتر كار مجازی راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

در سطح جهاني مراكز تماس يك صنعت بسيار جاافتاده هستند و بسياري از شركت هاي غربي به علت هزينه‌هاي سنگين استخدام، مراكز تماس خود را به كشورهاي آسيايي مثل هند و فليپين مي سپارند و دفترشما قصد دارد كه بتواند با توجه به امكانات و تجربه خود بخش قابل توجهي از اين سفارشات را به ايران آورده و انشالله بتواند خدمات مركز تماس بین المللی ارائه کند.
کد خبر: ۷۴۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 14 November 2017
موافق گرفتن عوارض از خودروهاي شخصي در بزرگراه هاي تهران هستم/ بايد مطلوبيت سفر با خودروهاي شخصي را كاهش دهيماز جمله هزینه‌هایی که کسب و کارهای نوپا با آن مواجهند و گاه موجبات فروپاشی این کسب و کارها را فراهم می‌آورد، هزینه دایر کردن دفتر و استخدام عده‌ای برای انجام امور جاری دفتری است؛ هزینه هایی که راهکاری مدرن برای کاهش چشمگیر هزینه آن وجود دارد.

به گزارش «تابناک»، «دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان و پیشرو در زمینه ارائه خدمات دفتر کار مجازی و مرکز تماس آنلاین در ایران با بيش از ده سال سابقه در توليد و توسعه نرم افزارهاي جامع تحت وب است که بعد از دو سال موفق به توليد و بهره گيري از اولين نرم افزار مركز تماس آنلاين در كشور شده است. با مدیر عامل این شرکت دانش بنیان درباره پرتال دفتر کار مجازی که توسط برنامه نویسان این مجموعه طراحی شده و همچنین برنامه‌های این استارتاپ برای توسعه خدمات خود، گفت‌وگو کردیم.

این روزها اصطلاح «دفتر کار مجازی»  بسیار شنیده می‌شود، منظور از دفتر کار مجازی چیست و به چه چیزی اشاره دارد؟

دفتر کار مجازی، مجموعه خدماتی نوین برای کسب و کارهاست که در بیست سال اخیر در دنیا رواج پیدا کرده است. دفتر مجازی در ابتدا در پاسخ به نیاز کسب و کارها به استفاده فضای اداری و اشتراکی شکل گرفت و رفته رفته به تمامی خدمات اداری و شرکتی گسترش پیدا کرد. به نحوی که کسب و کار امروزی می تواند به راحتی بر روی ایده پردازی و توسعه کسب و کار خود متمرکز شود و اکثر خدمات دفتری را برون سپاری کند.

یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی کسب و کارها، پاسخگویی حرفه‌ای به تماس‌هایشان است که برای این منظور باید زیر بار هزینه های جاری، اجاره دفتر، استخدام و غیره بروند. خدمات «دفتر شما» در زمینه دفتر کار مجازی و در حوزه ارتباطی می باشد. ما با ارائه سرویس های تلفن گویا و منشی مجازی، توانسته ایم قدم مهمی در راستای توسعه و ایجاد زیر ساخت مناسب برای سهیم شدن در رشد اقتصادی ایران برداریم.

دفترشما از كجا شروع شد و چطور شد که به فکر ارائه چنین خدماتی افتادید؟

دفتر شما از دل تحريم‌هایی که باعث زمین خوردن بسیاری از کسب و کارها می‌شود، زاده شد. هزينه هاي بالاي شروع و توسعه كسب و كار ها به نحوي بود (و هست) كه برخي از آنها قبل از آشنايي با دفترشما به حد ورشكستگي رسيده بودند. خدمات ارتباطي دفترشما (تلفن گويا و منشي مجازي) باعث مي‌شود كه كسب و كارها بتوانند با هزينه‌اي پايين، ارتباطي مؤثر با مشتريان خود برقرار كنند و درعين حال هزينه‌هاي جاري را به بيش از بيست برابر كاهش دهند. اين موفقيت مي تواند راه حلي براي رشد اقتصادي کشور در دوران ركود باشد و همچنين باعث كاهش هزينه هاي شهري و آلودگي هوا و ترافیک خواهد شد. ما تلاش داریم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

چه کسانی متقاضیان خدمات «دفترشما» هستند و تا به حال چه مشتریانی داشتید؟

مشتریان اصلی خدمات دفتر کار مجازی، از جمله تلفن گویا و منشی مجازی، استارتاپ ها، صاحبان کسب و کارهای کوچک، خانگی، شرکتهای مستقر در شهرستانها و موسساتی هستند، که ساماندهی تماسها و حضور در بازار پایتخت با کمترین هزینه نیاز اساسی آنهاست.

در چند سال اخیر بیش از چند هزار مشتری فعال داشتیم که بسیاری از آن‌ها نزدیک 4 الی 5 سال است که به طور مستمر از خدمات ما استفاده می‌کنند.

چه امکاناتی به متقاضیان «دفتر مجازی دفترشما» می دهید؟

متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سایت دفترشما، شماره تلفن ثابت تهران با سرشماره ۲ دریافت کنند و سرویس های تلفن گویا یا منشی را حسب نیاز خود در پنج دقیقه فعال کنند.

در واقع با خرید آنلاین سرویس تلفن گویا دفترشما می توانید یک سانترال (تلفن گویا) حرفه ای روی یک خط تلفن ثابت داشته باشید، پیام خوشامدگویی و منوهای مختف تعریف کنید و هر داخلی را روی یک تلفن همراه یا تلفن ثابت دیگری (مثلا تلفن شهرستان) منتقل کنید یا با خرید سرویس  منشی مجازی دفترشما وظایف منشی را به ما برون سپاری کنید و منشی های ما طبق دستورالعمل شما تماس‌هایتان را پاسخ ‌دهند، پیگیری کنند و در صورت لزوم تماسی را به شما منتقل کنند. همچنین می‌توانید صندوق صوتی داشته باشید، مکالمات خود را ضبط کنید، گزارش تماس بگیرید و فکس دریافت و ارسال کنید.

آيا اين همه امكانات دست کلاهبرداران را برای سوءاستفاده باز نمی‌گذارد؟

با رشد صنعت IT در دهه های اخیر، امکانات فراوانی جهت رفاه مردم و رشد و توسعه مشاغل در گوشه کنار جهان ایجاد شد. سرعت رشد تکنولوژی چندین برابر شده و صنعت ارتباطات مرکز همه توجهات قرار گرفته است. این امکانات جدید می‌تواند زمینه سوء استفاده را هم ایجاد کند که در ایران و همه جای دنیا برای برخورد با این گونه از کلاه برداران راه حل هایی مثل پلیس فتا در نظر گرفته شده که به تخلفات رسیدگی شود، البته این رسیدگی شامل تمام کسب و کارهای فعال در این حوزه نیز می‌شود و می بایست روش و مکانیزمی برای جلوگیری و کشف کلاه برداران ایجاد شود تا بتوان با استفاده از امکانات روز دنیا و با ضریب امنیت خوب به رشد و توسعه اقتصادی ایران پرداخته شود.

اما برای پاسخ  کامل به سوال شما باید به چند نکته مهم اشاره کنم تا مشخص شود چرا دفتر کار مجازی امن تر است.

ما برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از خدمات دفتر مجازی، هنگام ثبت نام از تک تک متقاضیان مدارک شناسایی مربوط به خود و کسب و کارشان را دریافت می‌کنیم.

هر فرد حقیقی بالاتر از ۱۸سال با بارگذاری مدارک شناسایی و هر شخص حقوقی با بارگذاری روزنامه‌ رسمی شرکت و مدارک شناسایی مدیران و همچنین تمام دارندگان علامت تجاری، تنها در صورت بارگذاری گواهی مربوطه از طریق پرتال آنلاین ما می توانند مشترک سرویس‌های ما شوند.
 
دفتر كار مجازی و تحقق اقتصاد مقاومتي 

خطوط دفتر کار مجازی مطابق مقررات مخابرات ایران به کاربر واگذار می‌شود ولی از امنیت بیشتری نسبت به خطوط تلفن ثابت معمولی برخوردار است زیرا یک لایه امنیتی هم روی خطوط ساده قرار می‌دهد. در سرویس های تلفن گویا و منشی، گزارشی از تمامی مکالمات در اختیار کاربر قرار می گیرد که در وقت و هزینه آنها در مقایسه با مراجعه به مخابرات و دریافت پرینت مکالمات صرفه جویی می شود.

در اين چند سال موارد شکایت معدودی به وجود آمده که با پيگيري دفترشما و طرفين شكايت، بسیار راحت‌تر و سریعتر از روند معمول شكايات حل و فصل شده است. «دفتر شما» به شكل يك واسط کنترلی بين ساختار حقوقي- قانوني و مشتركين رفتار كرده و فرايند رسيدگي به شكايات را تسریع کرده است. البته نمي توان به حساسيت موضوع كم توجهي كرد و ما همیشه در جهت رشد دفتر کار مجازی، در شناسایی و مسدودسازی راه‌هاي كلاهبرداري پیش قدم بوده ایم.

 در حال حاضر حتما سعي بر اين هست كه با توجه به قوانين موجود بتوان افرادي كه از اين خدمات استفاده مي كنند را احراز هويت كرد، كه در اين خصوص شركت برنامه احراز هويت توسط شبكه ملي و سامانه دولت الكترونيك را در دست اجرا دارد تا هر چه دقيق‌تر بتوان استفاده كنندگان را شناسایی نمود. همچنين به زودي ساختار و فرايند كنترل و شناسايي متخلفين نيز با هماهنگي سازمان‌ها و نهادهاي مرتبط راه‌اندازي خواهد شد.

 یکی از اهداف هر استارتاپی گسترش سریع در مدت زمانی کوتاه است، شما چه برنامه‌هایی برای  توسعه استارت آپ دفترشما دارید؟

در فاز اول دفترشما با توجه به زيرساخت‌هاي ارتباطي موجود و نرم افزار مركز تماس آنلاين که توسط برنامه نویسان خود این مجموعه طراحی شده است، هزينه‌هاي ارتباطي كسب و كار ها را تا حد امكان كاهش داده شده و در فاز دوم این شرکت می‌خواهد به زيرساخت و پلتفرم آنلاین مركز تماس در سطح كشور تبديل شود به نحوي كه اپراتورهاي مركز تماس از سراسر ايران بتوانند به تماس گيرندگان كسب و كارها پاسخگو باشند. در این فاز می توانیم فرصتهای شغلی زیادی در سراسر کشور ایجاد کنیم.

در سطح جهاني مراكز تماس يك صنعت بسيار جاافتاده هستند و بسياري از شركت هاي غربي به علت هزينه‌هاي سنگين استخدام، مراكز تماس خود را به كشورهاي آسيايي مثل هند و فليپين مي سپارند و دفترشما قصد دارد كه بتواند با توجه به امكانات و تجربه خود بخش قابل توجهي از اين سفارشات را به ايران آورده و انشالله بتواند خدمات مركز تماس بین المللی ارائه کند.

گفتید که برنامه نویسان دفتر شما یک نرم افزار مرکز تماس آنلاین طراحی کرده‌اند، کمی بیشتر توضیح می‌دهید، چه طور می‌توان از خدمات دفتر شما استفاده کرد؟

اخیرا از نرم افزار اختصاصی دفتر شما رونمایی شده است. با کمک این نرم افزار تحت وب همه کاربران می‌توانند هر روز هفته و در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به وب سایت daftareshoma.com یکی از سرویس‌های منشی مجازی یا تلفن گویا دفتر شما را خریداری کنند و خودشان در بخش تنظیمات مشخص کنند که به چه چیزهایی نیاز دارند.

کاربر می‌تواند به صورت آنلاین مشخص کند که منشی چه چیزهایی بپرسد و چه اطلاعاتی بدهد، یا آوای انتظار و محتوای پیغام خوشامدگویی را تعین کند و اولویت‌های انتقال تماس‌ را تعریف کند.

پرتال آنلاین دفتر شما مزیت این شرکت نسبت به رقبای داخلی و خارجی است و منحصرا برای کاربران دفترشما طراحی شده است. امیدواریم با بازخوردهایی که از کاربران می‌گیریم هر روز بتوانیم خدمات خود را بهبود بخشیم.
 
ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر