بازدید 3570

رفع مشکل آب و برق مناطق زلزله‌زده

کد خبر: ۷۴۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 13 November 2017
وزیر کشور با بیان اینکه تمامی امکانات کشور برای خدمت رسانی به مردم استان‌های غربی کشور بسیج شده است، بر لزوم شناسایی هر چه زودتر مفقودان قبل از عملیات آواربرداری تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز پس از بازدید از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران گفت: مسئولان آب و فاضلاب و برق منطقه هر چه سریعتر نسبت به برقراری آب و برق شهرستان پل ذهاب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده محموله‌های بیشتری از آب و غذا و چادر در این محل توزیع خواهد شد، گفت: باید توزیع این اقدام به کمک معتمدان محلی و مردم صورت بگیرد زیرا این کار موجب افزایش آرامش و دلگرمی مردم می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تمامی امکانات کشور برای خدمت رسانی به مردم استان‌های غربی کشور بسیج شده است بر لزوم شناسایی هر چه زودتر مفقودان قبل از عملیات آواربرداری تاکید کرد.

رحمانی فضلی مجددا به مسئولان ذیربط دستور داد هر چه زودتر و ظرف چند ساعت آینده اقدامات لازم برای برقراری آب و برق شهرستان به طور کامل صورت بگیرد.

بر اساس گزارش سایت وزارت کشور، وی در پایان گفت: این جلسه برای انجام هر یک از برنامه‌ها و تصمیمات، مسئولانی ویژه تعیین شدند تا این تصمیمات هرچه زودتر عملیاتی شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل