سه راهی سروش؛ ماندن درقطر،کوچ به اروپا و بازگشت به ایران

کد خبر: ۷۴۷۱۹۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 13 November 2017
|
3818 بازدید
سروش رفیعی هافبک تکنیکی الخور اکنون با تیمش تمرین مي‌کند و هر کدام از تیم‌هاي لیگ برتر که این بازیکن را بخواهند باید با الخور به توافق برسند. هر چند صحبت‌هایی مبنی بر حضور این بازیکن در لیگ‌هاي اروپایی هم شنیده می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به این‌ که ناصیف البیاوی، سرمربی 39 ساله تونسی که تابعیت فرانسوی نیز دارد به تازگی هدایت الخور را پذیرفته، احتمال کنار گذاشتن چندین بازیکن خارجی این تیم وجود دارد که سروش نیز مي‌تواند یکی از آنها باشد. در ادامه نگاهی به مقصدهای احتمالی رفیعی در لیگ برتر مي‌اندازیم.

عصای دست آقا معلم؟
تیم جلالی در اوج به سر می‌برد. سروش می‌تواند به عنوان هافبک طراح به کمک آقا معلم بیاید. ولی فعلا دست جلالی در این پست پر است. پیکان در این نقطه از بختیار رحمانی بهره می‌برد که به روزهای خوب‌اش برگشته است. بازی‌های خوب بختیار در این فصل، به جلالی اجازه نمی‌دهد که حتی سر خرید رفیعی، فکر هم کند. در حال حاضر رحمانی یکی از آماده‌ترین طراح‌های لیگ است.

پدیده جا ندارد
خلعتبری یکی از سه بازیکنی است که عقب‌تر از محمد قاضی وظیفه گل‌سازی دارد. خلعتبری در این فصل به قدری وظیفه‌اش را به خوبی انجام داده که مهاجری براي جانشیني او فكر هم نمي‌كند و فعلا جایی برای سروش نیست.

درخشش کرار مانع حضور سروش
بیشتر بار خط حمله آبادانی‌ها به دوش جاسم کرار است. کمالوند پشت کرار از سه هافبک تخریبی به نام‌های آگوستو سزار، باتیستا و نیک‌سیرت استفاده می‌کند. با توجه به وابستگی زیادی که تیم این فصل نفت به کرار دارد، بعید است که کمالوند حاضر شود رقیبی برای او بتراشد.

محتمل‌ترین گزینه
پنجره نقل‌وانتقالات تراکتور برای یحیی گل‌محمدی تازه از نیم فصل شروع می‌شود. یحیی با توجه به محرومیت ابتدای فصل تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات، نتوانست بازیکنانی که نیاز دارد را به تیم‌اش بیاورد. حالا محمد نوری تنها هافبک طراح تراکتورسازی است که شباهتی به روزهای آماده‌اش ندارد. یحیی فقط در چهار بازی از نوری استفاده کرد. سروش قبل از پرسپولیس و الخور، به عنوان سرباز در تراکتورسازی بود و خاطرات خوبی از آن‌جا دارد. تراکتور از نبود هافبک طراح سطح اول رنج می‌برد.

مقصد خوب و پولدار
هافبک‌های طراح سپاهان خیلی روی فرم نیستند. جلال‌الدین علی‌محمدی از نگاه نمرات سایت نود، صد و یازدهمین بازیکن برتر لیگ است و اصلا جایگاه قابل قبولی ندارد. رسول نویدکیا هم فقط در پنج مسابقه، بازی کرده است.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات