بازدید 4751
در مجموع 2 میلیون و 320 هزار روادید اربعین صادر شد

پایان فعالیت دفاتر موقت کنسولی عراق در ایران

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه از اتمام فرآیند صدور ویزای اربعین حسینی در کشور با صدور ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار روادید اربعین خبرداد.
کد خبر: ۷۴۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 08 November 2017
رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه از اتمام فرآیند صدور ویزای اربعین حسینی در کشور با صدور ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار روادید اربعین خبرداد.

مجتبی کریمی در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین جزییات صدور ویزای اربعین حسینی و تعداد ویزاهای صادر شده گفت: امسال از ابتدای فرآیند صدور ویزای اربعین تاکنون (امروز هفدهم آبان ماه) بیش از 2 میلیون و 320 هزار روادید برای زائران ایرانی توسط سفارتخانه عراق در ایران، کنسولگری‌ها و دفاتر موقت صادر شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود 2 میلیون و 40 هزار روادید اربعین حسینی برای زائران ایرانی صادر شد که امسال شاهد رشد نسبی صدور ویزاها و حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی هستیم.

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه از اتمام فرآیند صدور ویزای اربعین حسینی در کشور خبرداد و تصریح کرد: 12 دفتر موقت که از ابتدای مهر در کنار سفارتخانه و کنسولگریها به صدور ویزای زائران مبادرت می‌کردند امروز به کار خود پایان دادند.

به گفته کریمی، فقط دفتری در ایلام، سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های عراق در ایران امروز کارهای مرتبط با ویزای زائران را انجام می‌دهند و این مراکز نیز عملا از بعدازظهر امروز به فعالیت مرتبط با ویزای اربعین خاتمه می‌دهند.

وی افزود: در حقیقت فرآیند صدور ویزای اربعین حسینی امروز به پایان رسیده و تنها برخی ویزاهای باقی‌مانده در حال صدور است و این مهم نیز به سبب تسهیل در امور اعزام زائران تدارک دیده شده که از همکاری طرف عراقی و مسئولان کشورمان در این رابطه تشکر می‌کنیم.

 رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه تصریح کرد: هیچ کدام از دفاتر کارگزاری‌ها و شرکتهای قانونی دیگر هیچ مدرکی برای صدور ویزا را دریافت نمی‌کنند و این روند امروز به پایان رسیده است.
کریمی افزود: خوشبختانه امسال مردم مراحل ارائه مدارک ویزا و صدور آن را به خوبی مدیریت کردند و از آنها کمال تشکر و قدردانی را داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار