بازدید 18571
۵

صادرات ۷ کالا از ایران به عراق ممنوع شد

براساس ابلاغیه گمرک ایران که بر مبنای ابلاغیه گمرک عراق در مرز شلمچه تنظیم شده صادرات ۷ کالا از ایران به عراق ممنوع شد.
کد خبر: ۷۴۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 08 November 2017
براساس ابلاغیه گمرک ایران که بر مبنای ابلاغیه گمرک عراق در مرز شلمچه تنظیم شده صادرات ۷ کالا از ایران به عراق ممنوع شد.

به گزارش ایبِنا، گمرک عراق در مرز شلمچه، ابلاغیه‌ای مبنی بر ممنوعیت صادرات برخی کالاها از جمهوری اسلامی ایران به عراق و همچنین شرایطی برای ورود خودروهای عبوری و اثاثیه منزل همراه مسافر به این کشور صادر کرده که از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری و اجرا ابلاغ شده است.

در ابلاغیه تنظیم‌شده بر اساس شرایط اعلامی گمرک عراق، صادرات کالاهای انگور، خرما، انبه، نارگیل، پاجوش نخل، دنبه گوسفند (چربی) و ذرت از جمهوری اسلامی ایران به عراق ممنوع است.

گمرک عراق همچنین اعلام کرده است از تمام خودروهای مسافری عبوری از مرز جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق، معادل ۲۰ درصد ارزش خودرو ودیعه دریافت می‌کند.

بر اساس این ابلاغیه، ورود اثاثیه منزل همراه کارکنان سفارت و صاحبان درجات علمی، اعم از ایرانی و عراقی به کشور عراق، فقط با مجوز رسمی از سفارت یا کنسولگری این کشور در ایران مجاز است.

صادرات ۷ کالا از ایران به عراق ممنوع شد


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سلام و عرض ادب
بنده قصد داشتم مقدار کمی (۴۰)کیلو عسل طبیعی با خودم به عراق ببرم،،اما وقتی سوال کردم از قرفه داران و مرزبانی به من گفتن عسل را هنگام ورود به عراق توقیف میکنن،،
من کلی در سایتهای مربوطه سرچ کردم و هیچ ممنوعیتی پیدا نکردم برای عسل،،
اگر ممکنه بفرمایید من چه کنم،،چطور میتونم بدون دردسر این مقدار عسل که امانت هم هست به عراق ببرم و تحویل دوستم که عراقیست بدهم،
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
دوست عزیز شما میتونین اون مقدار عسل رو ب یکی از کامیونهای عراقی ک همکار و مورد اعتماد کامیون داران ایرانی در یکی از بازار چه های مرزی هستندبصورت تضمینی تحویل بدید تا در آنسوی مرز با تماس با دوست شما ک عسل رو براش ارسال میکنه هماهنگ کنه. یا اینکه شما قبل اینکار با دوستتون هماهنگ کنید. ببینید ک آیا امکان اینکه از این طریق عسل رو بدستش برسونین میسر هست یا نه!؟ ک اگر دوستتون صلاح دونست ک اینکارو . بکنین!؟ از این طریق اقدام کنین
ایا می توانم ۱۰ کامیون سنگ مرمربه کشورعراق بفرستم لطفا راهنمایی بفرمایید
ایا میتوانم لباس زنانه به کردسان عراق بفرستم؟
سلام
میشه مقدار 10 کیلو عسل رو به عراق برد با ویزای زیارتی؟ چون در عراق مهمان مردم عراق میشیم بعنوان تلافی و هدیه میخوایم ببریم.
تشکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر