بازدید 5482

پاداش عربستان برای اطلاعاتی از رهبران انصارالله

کد خبر: ۷۴۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸ 06 November 2017
در ادامه درماندگی عربستان برای مقابله با انصار الله، ریاض مجموع ۳۲۵ میلیون دلار پاداش برای ارائه اطلاعاتی که منجر به بازداشت رهبران انصار الله یمن شود، تعیین کرده است.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه «الریاض»، عربستان با انتشار فهرستی از نام های شماری از رهبران انصار الله یمن، از پاداش ۳۲۵ میلیون دلاری برای ارائه اطلاعاتی در خصوص این افراد پرده برداشته است.

در این فهرست نام ۲۰ نفر از رهبران و مسئولان ارشد انصار الله آورده شده و ریاض ادعا کرده که آنها در حال برنامه ریزی و تلاش برای اقدامات ضد سعودی هستند. عربستان اعلام کرده در صورت ارائه اطلاعاتی که منجر به دستگیری این افراد شود این پاداشت ها را پرداخت خواهد کرد.

ادعای ریاض در حالی مطرح می شود که این کشور از سال ۲۰۱۵ تا کنون جنگ نابرابری را علیه مردم یمن آغاز کرده است و انصار الله و کنگره مردمی یمن در کنار ارتش این کشور از خاک یمن در برابر تجاوزات عربستان دفاع می کنند.

عربستان در فهرست خود پاداشی ۳۰ میلیون دلاری برای ارائه اطلاعاتی درباره «عبدالملک بدر الدین الحوثی» رهبر انصار الله که منجر به بازداشت او شود، تعیین کرده است.

به این ترتیب جایزه ۲۰ میلیون دلاری برای «صالح علی الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای «محمد علی عبدالکریم الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای «زکریا یحیی الشامی» معاون رئیس ستاد مشترک ارتش یمن، پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای «عبدالله یحیی ابو الحاکم» فرمانده نظامی انصار الله، پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای «عبد الخالق بدر الدین الحوثی» فرمانده میدانی انصار الله و برادر کوچکتر رهبر انصار الله، پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن، پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای «یوسف حسن اسماعیل المدانی» از فرماندهان میدانی انصار الله، پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای «عبدالقادر احمد قاسم الشامی» معاون پیشین سازمان امنیت سیاسی یمن، پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای « عبدالرب صالح جرفان» رئیس سازمان اطلاعات انصار الله و پاداش ۲۰ میلیون دلاری برای «یحیی محمد الشامی» معاون فرمانده نیروهای مسلح یمن تعیین شده است.

برای ارائه اطلاعاتی در خصوص «عبدالکریم امیر الدین الحوثی» پاداش ۱۵ میلیون دلاری و «یحیی بدر الدین الحوثی» ۱۰ میلیون دلار، «حسن محمد زید» ۱۰ میلیون دلار، «سفر مغدی الصوفی» ۱۰ میلیون دلار،  «محمد عبدالکریم الغماری» ۱۰ میلیون دلار، «عبدالرزاق محمد المرونی» ۱۰ میلیون دلار، «عامر علی المرانی» ۱۰ میلیون دلار،«ابراهیم علی الشامی» ۱۰ میلیون دلار و «فضل محمد المطاع» ۱۰ میلیون دلار جایزه تعیین شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر