بازدید 3892

اعمال مجازات‌های تکمیلی برای رانندگان قانون گریز

کد خبر: ۷۴۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 03 November 2017
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان خاطی و متخلف توسط معاونت اجتماعی و اِعمال مجازات‌های تکمیلی در خصوص رانندگان قانون گریز خبر داد.

به گزارش میزان، صالحی در راستای پیگیری حقوق عامه بر رفع و آشکار سازی نقاط پرحادثه در جاده‌های استان تاکید کرد و از اِعمال مجازات‌های تکمیلی در خصوص رانندگان قانون گریز خبر داد.

این مقام قضایی با بیان اینکه نقاط پرتصادف استان فارس پیش از این شناسایی شده و در جهت رفع مشکلات این نقاط تأکیدات لازم صورت گرفته است گفت: در چندین جلسه که در راستای پیگیری حقوق عامه با متولیان امر برگزار شد بر رفع مشکلات حادثه خیز در سطح استان تأکید شد.

دادستان شیراز با اشاره به اهمیت حضور فیزیکی پلیس در جاده‌های و نقش بازدارنده آن در پیشگیری از تصادفات تصریح کرد: با توجه به اینکه استان فارس هم در حوادث جاده‌ای و هم در حوادث شهری آمار بالایی را به خود اختصاص داده است بنابراین افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور در سطح شهر‌ها یکی از اقدامات مهم و مؤثر در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی است.

صالحی افزود: عدم اختصاص اعتبارات لازم در جهت رفع موانع حادثه ساز جاده‌ای می‌تواند حقوق عمومی مردم را تحت الشعاع قرار دهد.

وی گفت: دادستان در راستای احقاق حقوق عامه می‌تواند در صورت عدم تخصیص اعتبارات موارد را پیگیری نماید که این امر در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز همچنین خواستار افزایش ساعات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در خصوص فرهنگی ترافیکی در صدا و سیما شد و تصریح کرد: رسانه ملی و استانی نقش عده‌ای در بهبود وضعیت فرهنگ ترافیکی در استان بر عهده دارند.

صالحی همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان خاطی و متخلف توسط معاونت اجتماعی و اِعمال مجازات‌های تکمیلی در خصوص رانندگان قانون گریز خبر داد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان