بازدید 5972
۱

داعشی‌ها هنگام خطر به آمریکایی‌ها پناه می‌برند

سردار قاآنی گفت: فرماندهان داعش هر کجا به خطر می‌افتند به آمریکایی‌ها پناه می‌برند
کد خبر: ۷۴۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 03 November 2017
جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه آمریکا با به راه انداختن جنگ در سوریه قصد داشت تا کانون گروه‌های مقاومت را از بین ببرد، گفت: فرماندهان داعش هر کجا به خطر می‌افتند، به آمریکایی‌ها پناه می‌برند.

به گزارش تسنیم از زنجان، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 175 شهید مسجد آیت‌الله دستغیب و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: عظمت گردهمایی اربعین به حدی است که در قاب دوربین‌ها نمی‌گنجد و نمی‌توان آن را به تصویر کشید.

وی اباعبدالله‌الحسین را الگوی مکتب اسلام و ایثار و شهادت خواند و گفت: شیعه تنها مکتبی است که رهبران آن شهید شدند و از جان خود در راه حق گذشتند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه انسان‌ها یا بی هدف هستند و یا هدف‌های مادی و معنوی دارند براز کرد: انسان‌های بی‌هدف خود را به حوادث می‌سپارند اما انسا‌ن‌های دارای اهداف معنوی فعالیت‌های خود را در راستای رضای خدا انجام می‌دهند.

وی بندگی خداوند و رسیدن به حق تعالی را هدف نهایی شهدا خواند و گفت: بندگی و اطاعت خداوند در همه ابعاد زندگی شهدا بروز و ظهور داشت.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب آمریکا بر تمام دنیا تسلط داشت و قیام مردم و مقاومت‌های آنان را خفه می‌کرد بیان کرد: سر کشتی آمریکا به هر طرف که می‌چرخید مسئولان آن کشور نیز به نفع آمریکایی‌ها تغییر می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها خود القاعده را به وجود آوردند تصریح کرد: این در حالی است که آمریکایی‌ ها ادعا می‌کردند که القاعده امنیت آن‌ها را برهم زده و آمریکا با فرستادن 150 هزار نیرو به افغانستان، 3 هزار میلیارد دلار برای به راه انداختن جنگ در این کشور هزینه کرد و هدف آن‌ها این بود که با انتقال ادوات جنگی از افغانستان با ما وارد جنگ شوند.

جانشین فرمانده سپاه قدس آمریکایی‌ها را دروغگو خواند و گفت: آمریکایی‌ها بعد از پنج سال مذاکره به طالبان رسیدند و آن‌ها همواره به دنبال مقابله با ما و تسلط بر ما بودند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با به راه انداختن جنگ در سوریه قصد داشت تا کانون گروه‌های مقاومت را از بین ببرد و سپس اهداف خود را در عراق دنبال کند.

سردار قاآنی به جنایات داعش و انتشار فیلم‌های آن‌ها اشاره کرد و گفت: تکریت و موصل از طریق جنگ اشغال نشد بلکه مردم به دلیل وحشت از جنایات داعش این مکان‌ها را ترک کردند و پا به فرار گذاشتند.

وی با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر ایجاد ائتلاف ضد داعش ابراز کرد: در حالی این ادعا را مطرح می‌کنند که همه می‌دانند فرماندهان داعش هر کجا به خطر می‌افتند، به آمریکایی‌ها پناه می‌برند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
من سالهاست وارد وب سایت وزین تابناک میشم و خبرها و مطالب را بو حوصله و دقت می خوانم و از ته دل تشکر می کنم از بانی و رییس تابناک و دیگر همکاران و دست اندرکاران ایشان و خدا قوت میگویم ,و گاه گداری هم کامنت و یا معنای درستر و فارسی آن پیغام هایی نیز ذیل خبرها و دیگر مطالب خوب آن درج می نمایم اما دریغ از اینکه یک بار مطلبی از بنده به رویت دیگر مخاطبان تابناک برسانید, عیرادی هم ندارد شاید مصلحتی باشد که من از آن بیخبرم, اصلا هم ناراحت نمی شوم همینه دوستان ما آنطرف در خبرگزاری تابناک آن را می خوانند کفایت می کند روز بخیر تابناکی ها,
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر