بازدید 4905
۱

پرسپولیس حقیقی را جای بیرانوند بر می گرداند؟

کد خبر: ۷۴۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 01 November 2017
در مقابل تهدیدهای گاه و بیگاه بیرانوند باشگاه پرسپولیس بیکار ننشسته و گزینه‌های خود را برای حضور در دروازه این تیم مورد بررسی قرار داده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، در این ارتباط شنیده می‌شود آنها روی نام علیرضا حقیقی که مدت‌هاست در تیمهای درجه سه فوتبال اروپا به سر می‌برد و درباره سطح کیفی اش اعتماد کاملی نمی توان داشت، جزو گزینه‌های در دسترس و آسان حساب باز کرده‌اند تا در نیم فصل بدون گلر حایگزین نمانند. هر چند هنوز برانکو درباره جذب این گلر افول کرده نظری نداده است.

حقیقی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، بازگشتی کم خبر به تیم سوئدی داشته است، توانست چند عنوان دروازه‌بان هفته لیگ سوئد (آلسونسکان) را به خود اختصاص دهد و بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود اما کیست که نداند لیگ سوئد قابل قیاس با لیگ برتر ایران نیست. 

حقیقی که خیلی امیدوار است همچون جام جهانی گذشته، در روزهای پایانی از رقبا سبقت گرفته و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی لقب بگیرد، حالا انگیزه بالایی دارد که به پرسپولیس برگردد. البته آمار حقیقی در پرسپولیس چندان قابل دفاع نیست و گلهای بد و زیادی درون دروازه او قرار گرفته است که در خاطر تماشاگران باقی مانده.

حقیقی که سابقه بازی در پرسپولیس و کاپیتانی سرخ‌ها را نیز در کارنامه دارد، بعد از پایان لیگ سوئد اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و مشکلی برای مذاکره و بازگشت به تهران را ندارد و به دلیل آزاد بودن، می تواند بدون ترس از محرومیت پرسپولیس جذب قرمزها شود. پرسپولیس که فعلا از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم است، به دنبال این است تا هر چه سریعتر نسبت به مشخص شدن وضعیت دروازه‌ خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و در صورتی که بیرانوند تمایل به پشت سر گذاشتن دوران سربازی‌اش دارد، با گلر کارنامه‌دار دیگری به توافق دست یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جون مادرتون این مردک رو نیارین. سوراخترین گلر لیگ بهتر از این آقا هست. همش حاشیه و ادا داره. حتی تو اروپا هم با مربیاش مشکل داشته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار