بازدید 24919

استاندار حرف خود را پس گرفت، دنبال توسعه جغرافیایی قم نیستیم!

سید مهدی صادقی، استاندار استان قم با حضور در نمایشگاه مطبوعات در غرفه «تابناک» حاضر شد و در رابطه با مسائل مهمی که مدیریت حال و آینده این استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، توضیحاتی داد.
کد خبر: ۷۴۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 01 November 2017
استاندار حرف خود را پس گرفت، دنبال توسعه جغرافيايي قم نيستيم!
استاندار حرف خود را پس گرفت، دنبال توسعه جغرافیایی قم نیستیم! سید مهدی صادقی، استاندار استان قم با حضور در نمایشگاه مطبوعات در غرفه «تابناک» حاضر شد و در رابطه با مسائل مهمی که مدیریت حال و آینده این استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، توضیحاتی داد.
 

به گزارش «تابناک»، استاندار قم با حضور در نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه «تابناک» پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود؛ سئوال هایی در رابطه با موضوعاتی مثل انتقال آب، شرایط دهکده فرهنگی گردشگی «وسف» و توسعه جغرافیایی استان بود که با پاسخ‌های قابل تأملی همراه شد.

صادقی در رابطه موضوع انتقال آب استان لرستان به قم که چند سالی هست مورد اعتراض اهالی مبدأ انتقال آب است، گفت: این طرح یک طرح ملی است و همانطور که می‌دانیم اولویت اول آب کشور، تأمین آب شرب است. با این حال این موضوع آنقدر هم که شما می‌گویید صحیح نیست و این آبی که از سرچشمه‌های قمرود منتقل می‌شود، قبل از اینکه به شهر قم برسد چندین شهر دیگر را منتفع می‌کند؛ شرایطی که بهتر است بگوییم به نام قم و به کام دیگران است.

صادقی همین طور در رابطه با موضوع دهکده فرهنگی گردشگری «وسف» که در منطقه فردو وجود دارد و گفته می‌شود تعداد زیادی چاه آب غیرمجاز در آنجا وجود دارد، ادامه داد: دهکده وسف و منطقه فردو کوهستانی‌ترین منطقه استان قم است که بعضاً حتی در فصل گرم سال نیز در آنجا برف وجود دارد. از این رو شرایطی که شما می‌گویید زیاد هم غیر منطقی نیست.

استاندار در پاسخ به این سئوال که حتی آب منطقه‌ای استان قم هم معتقد است بسیاری از چاه‌های آب منطقه فردو غیرمجاز است.

صادقی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار «تابناک» و در پاسخ به این سئوال که شما در مرداد ماه سال جاری به رسانه‌ها گفتید گسترش جغرافیایی استان قم برای توسعه ضروریست، منظور شما از این گفته چیست، ادامه داد: بحث گسترش جغرافیایی استان قم خواست و علاقه شهرستان‌های مجاور استان ماست و در این فضا بیش از اینکه خواهان باشیم، مخاطب هستیم.

وی در ادامه و زمانی که به او یادآوری شد که شما قبلاً این موضوع را عیناً نقل کرده بودید و این موضوع می‌تواند خسارت‌های امنیتی فراوانی را در پی داشته باشد، تأکید کرد: من این حرف را نزدم ولی اگر هم جایی گفته ام، حرف خودم را پس می‌گیرم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار