بازدید 23544
حاشیه

ماجرای فساد و تعرض جنسی در فوتبال ایران

تخلف ۱۱۶ مدرسه فوتبال برای مسئولان محرز شده و حالا با تعطیلی و پلمب این مراکز، به زودی به تخلفات مختلف افراد فعال در این ۱۱۶ مدرسه فوتبال در قوه قضاییه رسیدگی خواهد شد
کد خبر: ۷۴۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 31 October 2017
صحبت‌هاي جسته و گريخته درباره فساد در آكادمي‌هاي فوتبال از سال‌ها قبل شنيده مي‌شد اما هيچ‌كس جرات بيان آن را نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، 12 اسفند 1392 در برنامه 90 اتفاقي رخ داد كه سرفصل جديدي را در فوتبال ايران باز كرد. در آن برنامه وقتي گفت‌وگوي عادل فردوسي‌پور با مسعود شجاعي به پايان رسيد، كاپيتان فعلي تيم‌ملي فوتبال ایران از مجري برنامه 90 فرصتي خواست تا درباره مسائل غيراخلاقي و تعرض جنسی در برخي آكادمي‌هاي فوتبال صحبت كند. او در آن برنامه از والدين خواست تا در فرستادن فرزندان‌شان به آكادمي‌ها تامل بيشتري كنند.

 اين صحبت‌ها سبب شد تا رسانه‌ها ماجراي فساد اخلاقي و مالي را در فوتبال پايه با جديت بيشتري پيگيري كنند. كميته اخلاق نيز در سال‌هاي اخير از برخي خبرنگاران كه اطلاعاتي درباره فساد داشتند، خواست تا مدارك بيشتري در اختيار اين كميته بگذارند.
اين پيگيري در كنار گسترش فساد در آكادمي‌هاي پايه، سبب شد تا برخي مدارس فوتبال تعطيل شوند. خبرگزاري قوه قضاییه روز گذشته گزارش داد كه تخلف ۱۱۶ مدرسه فوتبال برای مسئولان محرز شده و حالا با تعطیلی و پلمب این مراکز، به زودی به تخلفات مختلف افراد فعال در این ۱۱۶ مدرسه فوتبال در قوه قضايیه رسیدگی خواهد شد.

يك كورسوي اميد
فعالان فوتبال پايه اغلب وجود فساد را در آكادمي‌ها تاييد كرده‌اند. مهدي‌مهدوي‌كيا مالک آكادمي كيا درباره فساد در فوتبال پايه گفته بود: «در همه جا فساد هست و در فوتبال نيز اين موضوع وجود دارد. به ویژه در فوتبال پایه که مثل لیگ برتر نیست که تمام رسانه‌ها و مردم اتفاقات ریز و درشت آن را دنبال و پیگیری کنند. بدون دون شك پيگيري فساد در فوتبال پايه مي‌تواند براي كودكان، نوجوانان و جواناني كه مشكلات اينچنيني را تجربه مي‌كنند يك كورسوي اميد باشدشك فوتبال پایه ایران از فساد مستثنا نیست». اتفاقي كه نياز به پيگيري‌هاي بيشتر دارد و بعيد نيست به زودي رسوايي‌هاي بزرگ‌تري در اين باره رسانه‌اي شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
با سپاس از فوتبالیست محبوب جناب شجاعی و کسانی که حقایق را بیان میکنند و کسانی که عدالت رو برای یک جامعه سالم اجرا مینمایند
بجای سرمایه گذاری روی ورزشی که این همه حاشیه دارد و فساد آور است، کمی هم به روی سایر ورزشهائی که باعث افتخار کشور شده اند و از قهرمانانش هم کمتر کسی خبر دارد ، سرمایه گذاری شود.
وای خدا این مردم مظلوم نجیب دیگه بچه هاشون رو کجا میتونن بفرستن ........؟!!!!!!
اون از سرایدار مدرسه ، این از مدارس فوتبال .......................
مگه چند تا مدرسه فوتبال داريم كه در 116 تاشون تعرض جنسي انجام شده. پس بفرماييد در همه شون تعرض ميشه ديگه . يعني يكي از آيتم هاي درسي ظاهرا تحمل آزار جنسي بوده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
بافرهنگ منحط و رو به رواج در جامعه دیگر آزار جنسی مطرح نیست بلکه احتمالاً لذت جنسی گفته میشه
استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا و صهیونیزیم پشت این شایعه قرار داردند
انشاءالله فوتبال از این کشور برچیده شود تا این الگوهای جوانان بیش از این نتوانند الگوی بی بندوباری باشند
از شتر پرسیدند از کجا میایی گفت از حمام. گفتند پیداست از زانویت.
؟؟؟؟؟
همه نوع فساد ،دیدیم الا فساد جنسی؟
چه خبره
روحش شاد زنده یاد حجازی که گفت کجا درسته که اینجا درست باشه خانواده جرآت نمیکنند بچه را به کلاس ورزش کلاس موسیقی بفرستن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر