بازدید 14305

قتل فجیع نوزاد دو ماهه توسط ناپدری

کد خبر: ۷۴۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 31 October 2017
مرد ۳۴ ساله‌ای که در یک اقدام جنون آمیز، نوزاد دو ماهه‌اش را به دلیل گریه صبحگاهی به دیوار کوبید به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم، مرد 34 ساله‌ای که در یک اقدام جنون آمیز، نوزاد دو ماهه را به دلیل گریه صبحگاهی به دیوار کوبید و او را به طرز فجیعی کشت، صبح روز گذشته به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

پزشکان بیمارستان در حالی از مرگ پسر دو ماهه خبر دادند که آثار کودک‌آزاری روی گردن و سر وی مشهود بود. قاضی با دیدن خراشیدگی کنار گردن و کوفتگی که روی سر «بنیامین» وجود داشت بلافاصله پی به ارتکاب جنایتی هولناک برد.

پدر و مادر کودک که گویی سخنان‌شان را با یکدیگر چند بار مرور کرده بودند به قاضی میرزایی گفتند: «صبح زود در حال خوردن صبحانه بودیم که ناگهان احساس کردیم چیزی در گلوی نوزاد گیر کرده است.بعد هم حال او وخیم شد که بلافاصله به بیمارستان رساندیم. زن جوان پس از بررسی‌های مقام قضایی با مشاهده مدارکی که فکر نمی‌کرد در طول دو ساعت جمع آوری شده باشند به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: همسرم معتاد بود که از او طلاق گرفتم و با این مرد 34 ساله افغانی ازدواج کردم ولی او گاهی «بنیامین» را کتک می‌زد.

دیروز هم حدود ساعت پنج بامداد از خواب بیدار شدم و چای نبات برای پسرم درست کردم چرا که قصد استحمام داشتم و امکان داشت در این مدت پسرم از خواب بیدار شود. به همین دلیل به همسرم گفتم: وقتی «بنیامین» بیدار شد و گریه کرد، چای نبات به او بدهد تا ساکت شود! ولی چند دقیقه بعد از داخل حمام ناگهان صدایی را شنیدم که انگار شیئی محکم به زمین افتاد البته حدود سه بار این صدا را شنیدم! وقتی هراسان بیرون آمدم، دیدم پسرم بی‌هوش است و دستانش به یک طرف می‌افتاد. بلافاصله او را به درمانگاه رساندیم ولی دیگر نفس نمی‌کشید!.

در پی اعترافات این زن جوان، پدر کودک نیز مقابل میز قضاوت قرار گرفت و بعد از آن که فهمید دیگر همه چیز لو رفته است گفت: من در واقع با همسر دیگرم زندگی می‌کنم و از او صاحب فرزند 10 ساله‌ای هستم! اما از گریه‌های «بنیامین» خسته شده بودم! امروز صبح هم وقتی از خواب بیدار شد و مادرش را ندید شروع به گریه کرد.

من که دیگر عصبانی شده بودم او را بلند کردم و چند بار به زمین کوبیدم به طوری که بخشی از بدنش روی فرش قرار گرفت و سرش به زمین اصابت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴۶
خدایاااااا !!!بسه دیگه بسههههههههههههههههه
خدایا پناه می بریم به تو
هشدار، هشدار، هشدار به مدیریت کشور
شما را به خدا، شما را به حرمت روح انسانی، به فکر جامعه باشید. باشه می دونیم گرفتارید و کشورداری سخته، می دونیم همه کمر بستن و هر لحظه ما رو تحت فشار قرار می دهند، اما هیچ بهانه ای نمی تواند باعث غفلت از جامعه بشود. فکر می کنید گریه های امام علی (ع) برای چه بود. وای به حال ما اگر در جایی زندگی کنیم که به موجودی ضعیف در عین علممان ظلم گردد.
پاسخ ها
ایوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
جامعه راولش کن منطقه مهمه
وحشي رواني
باي ذنب قتلت. به زودي در پيشگاه خداوند به سزاي عمل ننگينت خواهي رسيد. اگر چه در اين دنيا چون خودت اولياي دم هستي مجازات سختي نداري اما " گيرم كه خلق جهان را به فريبت فريفتي، با دست قهر طبيعت چه ميكني؟"
پاسخ ها
یک مادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
این نامرد ناپدری بچه بوده و اولیای دم نیست
لعنت به تو
نتایج فشار های اجتماعی و اقتصادی داره کم کم دهن باز میکنه.البته این هنوز اولشه.مردم اعصاب و تعادل روانی شون رو از دست دادن.
البته با این گزارش معلومه مادره هم همچین بدش نمیومد نوزادش ......وگرنه اگه مادر درست وخسابی بود که اون مرده رو تیکه تیکه میکرد.
خسته نباشی دلاور رکورد خوبی از خود به جا گذاشتی نوزاد دو ماهه
جوانانن سعی کنند این رکورد رو بهبود بخشند.
اي پدر سوخته حالا بكش ، احتمال زياد تو يكي از همون ادم هاي رواني هستي كه وقتي صبح با ماشينت ميخواهي بري سر كار با بدترين شكل رانندگي يكسره لايي ميكشي و حق مردم را در مسير راهشون ضايع و اعصابشونو خرد ميكني و به چراغ زدن و بوق زدن به نشانه اعتراض به اين وضع رانندگيتم هيچ توجهي نداري و مردم راهي جز نفريت كردنت براشون نمي مونه و تو با خيالي راحت فلنگو ميبندي و فكر ميكني همه چيز تمومه اما با جمع شدن كارهاي اشتباهت رفته رفته تبديل به يك عذابي ميشه كه سر خودت مياد. تقريبا همه بدبختي و مشكلات ادم ها يجورايي به خودشون بر مي گرده
این درجه از پستی و رذالت در هیچ حیوانی هم یافت نمی شود
نوزاد دو ماهه و ناپدري؟!!!
اينا كي فرصت كردن ازدواج كنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
دقیقا من هم داشتم به همین فکر میکردم این خانم کی زایید کی طلاق گرفت کی دوباره شوهر کرد

از اون گذشته ازدواج با یک مرد افغانی که خودش زن زن و بچه داره قرار بوده چه تغییر مثبت و خوشبختی در زندگی این موجود به وجود بیاره
لعنت خدا بر چنین انسان هایی
ببینید فقر و بدبختی و بی فرهنگی چه به روز مردم ما آورده... زن با یه بچه دوماهه هم جدا شده هم دوباره ازدواج کرده
اونم با یه مرد زن و بچه دار.... اعتیاد... فقر...بدبختی... بدبختی... بدبختی... بدبختی... دیگه حتی توان بد و بیراه گفتن به اون مردک فرشته کش رو هم ندارم...
خدایا! این فرشته های معصوم و پاک چه گناهی دارن که این وسط اینطوری بی صدا پرپر میشن...
مم موندم چطوریه که همه ی این خانم ها بدون نگهداری عده با مرد دیگری ازدواج میکنند و تابناک هم خیلی ساده مینویسه ناپدری؟
ارتباطات نامشروع و دوری از اخلاقیات وشرع این مملکت رو به قهقرا خواهد برد.
درباره ی اهورا،هرطور حساب کنید هنوز عده ی مادرش تموم نشده ولی مینویسند همسرش بچه رو کشته.
در باره ی این طفل معصوم هم همینطور
خدا وکیلی اتگشت به دهن موندم یه زن بابت اینکه یه لجن تو زندگیش باشه راحت داره قتل بچشوه انکار میکنه
مسئولان وقتی بیسواد و مسئولیت پذیر نباشن.میشه این مملکتی که داریم.انواع فشارهای اجتماعی اقتصادی و پارازیت و هزار کوفت دیگه انقدر مردم و عصبی و افسرده کرده که با کوچکترین مسئله بزرگترین عکس العمل رو نشون میدن.
مردک روانی!
اينها بحران‌هاي بزرگي است كه دامن پسران و دختران كشور را گرفته. از چاله در آمدن و به چاه افتادن مصداق اين مصيبت‌هاست. ازدواج اول ناموفق به دليل اعتياد شوهر ازدواج دوم با يك افغاني كه پسر ده ساله دارد. كودك دو ماهه!
خانمها و آقايان جامعه شناس، خانمها و آقايان فرهنگي، خانمها و آقايان نهادهاي مسئول حواستان هست؟!
اینها پدر و مادر نیستند،اینها کفتارهایی هستند که برای جفت گیری کنار هم قرار گرفته اند و آن طفل معصوم هم گرفتار در دست این حیوانات.جامعه در حال متلاشی شدن است.
جامعه را به یک ناکجا آباد تبدیل کرده اید. زن مطلقه که با یک افغانی ازدواج کرده و مردی که طبق گفته خودش در واقع با همسر دیگرش زندگی می کند. مادری که بعد از مرگ دلخراش بنیامین بی دفاع به جای دق مرگ شدن، با هماهنگی یک .... تر از خودش برای قاضی داستانی جعلی را تعریف می کند و .... بله اتفاق خیلی وحشتناک تر از اینهاست. به قول شاعر معروف " آدمیت مرده بود گرچه آدم زنده بود " چشم متولیان فرهنگی به طور اخص و سایر متولیان به طور اعم روشن که چه عرض کنم؛ برای همیشه کور باد.
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی خشونت و فساد در جامعه است همین است
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
مسئولین با فضایی که در جامعه درست کردن مثل مشکلات شدید اقتصادی که باعث ریشه ی این خوشنت ها هستند فکر کنم بیشتر مقصر هستند یکم فکر کن
نبود قوانین قوی و بخشش اغلب متهمان از طرف شاکیان موجب گسترش کودک آزاری شده شدیدا و متاسفانه
خاک بر سر اون مادر که میخواست رو واقعیت سرپوش بگذاره .
ایرانی چقدر بدبخت شده دقت کردین؟
اعتیاد،بیکاری،فقر،فلاکت،کودک کشی،تجاوز به کودکان،قتل،دزدی و رانت،سرکوب و ........... و .................. و ................. و .............. و .................. و ................... ماشاءالله به این مملکت ماشاءالله به این مدیریت ..........
خدايا نميشد اين ها رو نيافريني يا حداقل نسل اين حيوانات انسان نما رو از روي زمين برداري
خدا لعنتش کنه
خوش به حال این بچه که توی دو ماهگی نجات پیدا کرد ازین جنگلی که ساختن واسمون
باید این حیوان حرام زاده را از بالای دره پرت کرد پایین تا تکه تکه بشه
زن ایرانی چقدر بدبخت شده که میره زن این افغانی های تریاکی میشه
ایران دچار نکبت اخلاقی و اجتماعی شده است ...... این تازه آغاز این راه است
مرگ بر فرهنگ رایج ایران.
کی از شر این جماعت افغان راحت میشیم. تقصیر شماست حداقل از ورود آنها چه زمینی و چه هوایی به خاک ایران جلوگیری کنید. هر چی از این جماعت شنیدیم همش قتل و تجاوز و...
من اگر افغانی بودم بجای زنبارگی و قتل در ایران اسلحه بدست میگرفتم و از افغانستان در برابر تروریست ها دفاع میکردم.
چه آغازی.؟ چه انجامی؟ چه باید بود و باید شد. در این گرداب وحشتزا.
چه امیدی چه پیغامی . کدامین قصه شیرین برای کودک فردا
زمین از غصه میمیرد گل از باد زمستانی
شعور شعرناپیدا در این مرداب انسانی
به جای رستن گلها به باغ سبز انسانی
شکفته بوته آتش نشسته جغد ویرانی.
افسوس و هزاران افسوس
چندین ساله که ایرانیها همه روانی شده اند.
عواقب دو زنه بودن
ننگ بر این نامرد
مسئولین مملکت کلاهشون رو بندازن بالاتر. این تازه روز خوشمونه.
با این اوضاع ایران به مرکز صدور جرم و جنایت تبدیل خواهد شد.
در ام القرای اسلام چقدر نا پدری قاتل زیاد شده
یا خدا ....................... بازم قتل به دست افغانی ..
باید قانونی وضع بشه که در صورت ازدواج دوم مرد یا زن اگر هر کدومشون بچه داشته باشن بچه رو به یکی از نزدیکان درجه اول خودشون مثل خاله یا عمه نگه داره نه اینکه دست نا پدری یا نامادری باشن
قتل یک کودک دوماهه ....
جامعه ما را چه شده شادی و نشاطش کجا رفته چرا خشونت اینقدر زیاده و مردم عصبین چرا مهاجر در ایران اینقدر زیاده چرا جوانان ازدواج نمیکنند چرا مردم به فضای مجازی پناه میبرند .چرا مهر و محبت کمرنگ شده و نیرنگ و فریب زیاد چرا امار طلاق اینقدر زیاده چرا پابندی به زندگی زناشویی ضعیف شده چرا فقر در ایران ثروتمند زیاده چرا در رفتار و برخورد حال همدیگه را میگیریم .....منجوابی برای چراها ندارم اما
دوست دارم زود عمرم به پایان برسه خدا وکیلی خسته شدم بریدم و دیگه نمی تونم .....
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی