بازدید 7680
۱
گزارش اختصاصی تابناک از جزییات طلب سرخابی ها از سازمان لیگ

میلیاردهاتومان حق پرسپولیس واستقلال ازتبلیغات محیطی چه شد؟

امروز مدیری که ادعا داشت دکمه کت فوتبال را 160میلیاردتومان فروخته است، باید بیاید و پاسخگو باشد که کت وشلوار فوتبال تن کیست؟ و چرا این ارقام کذایی در فصول بعدی افت فاحش داشته است و همان قرارداد هم وصول نشده؟
کد خبر: ۷۴۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 30 October 2017
در حالی که ساعت 12ظهر امروز به عنوان آخرین مهلت باشگاه های ایرانی برای ارایه اسناد تسویه حساب با طلبکاران یا توافق مالی با آنها از سوی ای اف سی به چهارنماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده بود، اما به نظر می رسد این تیمها بدلیل ضعف شدید مالی و خالی بودن حساب باشگاه نتوانستند رضایت طلبکاران را جلب کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی اسیر بدهی های کوچک خود شده اند که چندین برابر این پول را با ندانم کاری و بی کفایتی مدیران فعلی و قبلی فوتبال ایران از کف داده اند و مدتهاست از دریافت آنها محروم شده اند.

با یک حساب ساده و سرانگشتی و به استناد مصاحبه های پرتعداد مدیران ارشد فوتبال ایران به خصوص مهدی تاج می توان دریافت که اگر طی سه فصل اخیر ، تمامی پول تبلیعات محیطی لیگ برتر و جام حذفی از پیمانکار و مجری آن گرفته می شد، امروز نه تنها چنین بدهی های انباشته سنگینی در تراز مالی باشگاه های بزرگ ایران دیده نمی شد بلکه حاشیه امنی برای اقدامات زیربنایی آنها هم وجود داشت.

میلیاردهاتومان حق پرسپولیس واستقلال ازتبلیغات محیطی چه شد؟

 البته بی کفایتی اغلب میدران باشگاهی در فوتبال ما بر کسی پوشیده نیست و احتمال داشت در صورت رسیدن همین مبالغ هنگفت هم با ولخرجی ها و ریختن پول پای ستاره های پوچ ، به آسانی آن را تباه می کردند اما این بهانه خوبی برای ندادن حق تیم های باشگاهی که امروز لنگ دریافت 3 تا 5 میلیاردتومان هستند نیست.

امروز مدیری که ادعا داشت دکمه کت فوتبال را 160میلیاردتومان فروخته است، باید بیاید و پاسخگو باشد که کت وشلوار فوتبال تن کیست؟ و چرا این ارقام کذایی در فصول بعدی افت فاحش داشته است و همان قرارداد هم وصول نشده؟ 

بد نیست یکی بیاید و برای مردم و مدیرعامل آن باشگاه مقروض و محبوب بگوید که با توجه به نتایج شما در جدول رده بندی که درسال نودوچهار هشتم، در سال نودوپنج دوم و درسال نود شش قهرمان لیگ شدید و رقم قراداد تبلیغات محیطی برای سه سال فوق بترتیب 63 میلیارد تومان، 98میلیاردتومان و 50 میلیارد تومان بوده حداقل سهم شما طبق قوانین بالغ بر سیزده و نیم میلیارد تومان شده است. 

حالا با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نتواستند به دلایل مختلف و بعضا غیرمنطقی، تمام این مبلغ را از شرکت طرف قرارداد در سه سال فوق بگیرند، باگرفتن ۳۹ و۲۱ و ۱۰ میلیاردتومان که وصول شده است، سهم شما روی هم حدودچهار میلیاردو صدوهفتاد میلیون تومان محاسبه شده که اختلاف ان با سیزده و نیم میلیارد تومان رقم نجومی نه میلیاردوسیصدونودوپنج میلیون تومان است!! مبلغی که اگر با بی مبالاتی برخی ها همراه نمی شد، امروز فوتبال ایران در باتلاق مالی و اقتصادی نمی افتاد.

پیگیری حق پخش تلویزیونی فوتبال که اینروزها خیلی حرفش به میان می آید واجب است اما چرا کسی نمی گوید همین مدیران امروز، در مجموعه تحت امر خودشان میلیاردهاتومان پول زبان بسته و حق مسلم باشگاه ها را با مدیریت ضعیف شان هدر داده اند؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فوتبال تنها جاییکه که میتونی توش هم معروف شی هم تو تلویزیون دیده شی هم پول میلیاردی بخوری و هم هیچ کسی نگه پس پوله کجا رفت یا خرجه چی شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر