بازدید 3622

افزایش قاچاق موادمخدر از دریای عمان و خلیج‌فارس

کد خبر: ۷۴۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 29 October 2017
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از رشد 12 درصدی کشفیات موادمخدر در 7 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با انسداد مرزها قاچاق از دریا بیشتر شده و امسال کشفیات از بوشهر افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، اسدالله هادی‌نژاد با حضو در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به اعلام آخرین آمار کشفیات موادمخدر پرداخت و اظهار کرد: در هفت ماهه امسال 463 تن و 599 کیلوگرم موادمخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: تریاک، حشیش، هروئین و شیشه به ترتیب در صدر کشفیات قرار دارند.

معاون ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه بیشترین کشفیات به ترتیب مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد و خراسان جنوبی است، درباره قاچاق از مبادی دریایی نیز گفت: هرچه روند انسداد نوار مرز شرقی را تکمیل می‌کنیم، حرکت مواد از دریا افزایش می‌یابد گفت: انسداد 150 تا 160 کیلومتر از مرز ایران تا پاکستان در دست تکمیل است و شاهد هستیم قاچاق مواد به سمت دریای عمان و خلیج فارس سوق یافته است.

هادی نژاد افزود: در سال جاری کشفیات در بودجه نیز به همین دلیل افزایش یافته که عمدتا از مسیر دریا است.

معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با موادمخدر در پاسخ به پرسشی درباره میزان کشفیات ماده مخدر گل گفت: آماری از کشفیات گل به صورت منحصری نداریم زیرا از خانواده حشیش‌ به شمار می‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار