بازدید 10414
۹
گزارش

رکوردهای‌خیره‌کننده‌علی‌حسینی‌بعدازدوری8ساله

تا به امروز هیچ خبر موثقی درباره رکوردهای این وزنه بردار اردبیلی رسانه ای نشده بود تا اینکه علی حسینی در رکوردگیری نهایی تیم ملی با وزنه هایی که بالای سر برد، هم برای بهداد سلیمی و هم برای رقبای جهانی خود خط و نشان کشید.آنها که رقیب سرشناسی مثل تالاخادزه گرجستانی را پیش روی خود می بینند با نقشه مناسب می توانند رکورددار فعلی جهان را در تله بیاندازند
کد خبر: ۷۴۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 25 October 2017
رقابت 2 وزنه بردار فوق سنگین ایران در رکوردگیری تیم ملی لحظات جذابی را برای حاضران رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاید وقتی 8 سال قبل وزنه بردار جوان اردبیلی با محرومیت مادام العمر از سوی فدراسیون جهانی مواجه شد، دیگر خوش بین ترین فرد هم تصور نمی کرد که بازگشتی برای این استعداد ایرانی در دسته فوق سنگین در کار باشد. سعید، امیدش را از دست نداد و توانست با شکایت و پیگیری محرومیت خود را به 8 سال کاهش دهد، اگرچه او از ابتدا هم معتقد بود که این محرومیت حقش نبوده و او طعمه دسیسه دیگران شده است.

سعید علی‌حسینی

علی حسینی از چند ماه قبل به امید حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری آمریکا در اردوهای تیم ملی حاضر شد. کمتر کسی تصور می کرد یک وزنه بردار بتواند بعد از 8 سال همچنان آمادگی خود را حفظ کرده و بتواند وزنه های سابق را بزند.
تا به امروز هیچ خبر موثقی درباره رکوردهای این وزنه بردار اردبیلی رسانه ای نشده بود تا اینکه علی حسینی در رکوردگیری نهایی تیم ملی با وزنه هایی که بالای سر برد، هم برای بهداد سلیمی و هم برای رقبای جهانی خود خط و نشان کشید.

سعید علی حسینی در شرایطی در رکوردگیری رسمی امروز تیم ملی در بابلسر 210 کیلوگرم در یکضرب، 253 کیلوگرم در دوضرب و 463 کیلوگرم در مجموع بالای سر برد که حتی 8 سال قبل در زمان اوج خود هم چنین رکوردهایی را ثبت نکرده بود. این وزنه بردار اردبیلی در آستانه 30 سالگی اهداف بزرگی را در سر می پروراند و حالا جزو امیدهای اصلی ایران برای قرار گرفتن روی سکو در رقابت های جهانی آمریکا است.
البته نباید بهداد سلیمی را از یاد برد که امروز وزنه های نسبتا خوبی را بالای سر برد. با این حال قهرمان المپیک 2012 خوب می داند که حالا یک رقیب جدی داخلی پیدا کرده و باید علاوه بر رقبای خارجی اش به آمادگی بالای علی حسینی هم فکر کند.

به نظر می رسد همچنان مصدومیت زانو بهداد سلیمی را اذیت می کند و بالا نبردن وزنه 211 کیلوگرمی در حرکت یکضرب باعث ایجاد نگرانی هایی درباره وضعیت او شد.
در مجموع می توان رقابت جذاب بهداد و سعید در اردوی تیم ملی را یک خبر فوق العاده برای وزنه برداری ایران در آستانه رقابت های جهانی دانست. آنها که رقیب سرشناسی مثل تالاخادزه گرجستانی را پیش روی خود می بینند، با نقشه مناسب می توانند رکورددار فعلی جهان را در تله بیاندازند و مدال طلای جهان در دسته فوق سنگین را بعد از چند سال به ایران بازگردانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
انشالله مدال طلای بگیرد
حسینی یک نابغه بود که نابودش کرد
چشم رضا زاده روشن
علي حسيني هم از بهداد بهتره و هم از رضا زاده و ركورد هر دو رو ميزنه ، شك نكن
باید مشخص بشه ک چه کسی یا کسانی باعث شدند این استعداد بی نظیر محروم بشه.
ارزوی موفقیت داریم برای اقای حسینی
به کوری چشم بعضیا
حق بايد به حقدار برسه
سعید علی حسینی قربانی حسادت و خودخواهی شد امیدوارم این پهلوان ارزشمند بعد از این ۸سال که به ناحق از رقابتها دور ماند به حق خودش برسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی