بازدید 6755

شیوع زخم های مزمن در کشور

کد خبر: ۷۴۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 25 October 2017
رییس دومین کنگره ملی و چهارمین کنگره زخم و ترمیم، تعداد مبتلایان به زخم های مزمن در ایران را حدود 640 هزار نفر اعلام کرد و‌ گفت: نزدیک به 50 هزار دیابتی در کشور هر سال در معرض زخم های مزمن قرار دارند.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی طبایی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت افزود: از این تعداد حدود 12 هزار نفر در معرض قطع عضو هستند.
 
وی با اشاره به این که زخم های مزمن از مهمترین موضوعات در حوزه علوم پزشکی است، افزود: در سال های اخیر به دلیل شیوع برخی بیماری های مزمن مانند دیابت و بیماری های قلبی و عروقی، شاهد افزایش زخم های مزمن هستیم.
 
طبایی ادامه داد: زخم های مزمن عوارض متعدد و جبران ناپذیری روی بیمار داشته و هزینه های زیادی را بر نظام سلامت و خانواده ها تحمیل می کند.
 
وی اظهار کرد که ارایه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی، تبادل نظر با محققان صاحب نام و ارایه ایده های جدید و خلاقانه از مهمترین اهداف این کنگره است.
 
دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی با حضور جمعی از محققان و پزشکان از 3 تا 5 ابان ماه در سالن همایش بیمارستان میلاد برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار