بازدید 12313
۳

تهدید دوباره جام‌جهانی با تصویر ترسناک از مسی

کد خبر: ۷۴۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 25 October 2017
گروه تروریستی داعش با استفاده از یک تصویر هولناک از ستاره آرژانتینی، جام جهانی 2018 روسیه را دوباره تهدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کلارین، داعش دوباره جام جهانی 2018 روسیه را نشانه گرفت و این‌بار با یک تصویر آزار دهنده، این بازی‌ها را تهدید کرد. این گروه تروریستی تصویر هولناکی از لیونل مسی را منتشر کرد. در این عکس ستاره آرژانتینی پیراهن زندانی‌ها را بر تن کرده و از چشمانش خون سرازیر شده است.

 
 
این تصویر در سایت WAFA Media Foundation منتشر شده است، این وب متعلق به گروه تروریستی داعش است. صاحب این سایت ریتا کاتز است که به فعالیت‌های این گروه تروریستی می‌پردازد.

این نخستین‌بار نیست که جام جهانی توسط داعش تهدید می‌شود. پیش از این گروه تروریستی داعش تصویری را منتشر کرد که در آن سربازی با اسحله و مواد منفجره در حال تماشای ورزشگاه لوژنیکی مسکو(میزبان فینال جام جهانی) است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین یک اردو در روسیه خواهد داشت و یازدهم نوامبر در این کشور و در ورزشگاه ذکر شده به مصاف میزبان جام جهانی می‌رود. همچنین چهاردهم این ماه در کراسنودار برابر نیجیریه قرار می‌گیرد.

کمتر از یک هفته پیش، اولین تهدید توسط داعش انجام شد. پیام‌های تهدیدآمیز زیادی در سایت الوفا(یکی از سایت‌های وابسته به داعش) در رابطه با جام جهانی منتشر شد. در تصویر منتشر شده دوباره یک سرباز مسلح به همراه یک باند با پرچم داعش و لوگوی رسمی مسابقات دیده می‌شود که در زیر آن نوشته شده بود: "منتظر ما هستند." دو متن روسی و عربی نیز در این تصویر وجود داشت.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آمریکا خیلی راحت میتونه مانع فعالیت داعش در وب بشه ولی هیچ وقت کارای ساده ای مثل فیلترینگ این سایتها رو هم انجام نمیده
داعش بحمداالله در آستانه نابودی کامل به سر میبره با این کارا فقط داره دست و پا میزنه وگرنه هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
اصلا شبیه مسی نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر