بازدید 4530

رستم‏پور رسماً نویسنده BBC شد

وی اخیراً در مطلبی مسئله عدم رقابت ورزشکاران ایران را به چالش کشیده و در خصوص احتمال شکستن رکورد رضازاده توسط ملی‏پوش جوان وزنه‏ برداری ایران، تحلیلی را به نام خود منتشر کرده است.
کد خبر: ۷۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۶ 22 November 2009
مهدی رستم‏پور گزارشگر و مجری تلویزیون کشورمان که با کاوران تیم ملی کشتی ایران راهی دانمارک شد و از آنجا در پی پیشنهاد یکی از مجریان زن شبکه BBC ماندگار شد، رسماً به نویسنده ورزشی BBC فارسی مبدل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ رستم پور کارشناس سابق کشتی و وزنه برداری و مجری برخی برنامه‏های صدا و سیما، پس از آنکه با زیر سوال بردن برخی ارزش‎های در برخی رسانه‏های بیگانه از جمله رادیو فردا، رسماً پناهندگی ‏اش را اعلام کرد، بر طبق پیش‏بینی‏ها از بی بی سی فارسی سر درآورد و به درج تحلیل‏های ورزشی برای این رسانه به عنوان نویسنده پرداخته است.

وی اخیراً در مطلبی مسئله عدم رقابت ورزشکاران ایران را به چالش کشیده و در خصوص احتمال شکستن رکورد رضازاده توسط ملی‏پوش جوان وزنه‏برداری ایران، تحلیلی را به نام خود منتشر کرده است. این در حالی است که برخی مسئولان از بازگشت رستم‏پور به ایران به دلیل حضور همسر نداشته‎‏اش در ایران سخن می‏گفتند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خوش به حالش
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی